Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення основних параметрів барабанних соломосилосорізок

Продуктивність соломосилосорізкивизначається за формулами (5.2.1; 5.2.2). Ширину горловини b з урахуванням того, що а = 0,04 - 0,06м., а кутова швидкість для соломосилосорізок складає 40 - 60 с-1, а для силосозбиральних комбайнів – 100 - 150 с-1 розраховуємо за формулою:

, м. (5.2.17)

Потім визначаємо діаметр барабана:

, м. (5.2.18)

де х – кут установки ножів на барабані, х= 24 - 30°;

z – максимальна кількість ножів на барабані, z = 3 - 6.

Довжина барабана береться з урахуванням ширини горловини.

Довжина ножа, що бере участь у різанні:

, м. (5.2.19)

Повна довжина ножа:

, м. (5.2.20)

Радіус кривизни ножів можна прийняти

, м. (5.2.21)

Потужність на привод барабанного подрібнювача визначається за формулою:

, Вт. (5.2.22)

А з урахуванням опору повітря і на холостий хід:

, Вт. (5.2.23)


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. VI.СЛОВНИК ОСНОВНИХ ТЕРМІНІВ
  9. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  10. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  11. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  12. Алгоритм визначення проекцій точок на поверхнях обертання




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення основних параметрів дискових соломосилосорізок | Розрахунки штифтового подрібнювача

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.