МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання на виконання лабораторної роботиПід час виконання лабораторної роботи студент повинен ознайомитися зі стрічками інструментів Draw та Annotation вкладки Home, зі стрічкою інструментів Text вкладки Express Tools, вміти будувати кільця (команда Donut), еліпси (команда Ellipse ), заштриховувати побудовані геометричні об’єкти (команда Hatch), вводити на креслення пояснювальні тексти (команда Text). 1.Побудувати кільце за даними, наведеними в табл.15.
Таблиця 15 - Варіанти завдань до побудови кільця
2. Побудувати еліпс за даними, наведеним в табл. 16. 3. Ввести вказаний текст по наведеним в табл. 17 даним 4. Ввести в правому нижньому куті креслення, що створюється, використовуючи режим Multiline Text , відомості про студента
Таблиця 16 - Варіанти завдань до побудови еліпсу
Таблиця 17 – Варіанти завдань для вводу тексту в режимі Single Line (Режим однорядкового тексту)
ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ Для побудови кола з товщиною лінії, що змінюється, призначена команда Donut,яка відрисовує замкнену полілінію, що складається з дугових сегментів. Команда дає запит про ввід внутрішнього діаметра, а потім – зовнішнього, після чого необхідно вказати центр кільця. Команда Ellipse дозволяє будувати однойменну криву лінію за допомогою двох різних примітивів: еліпсом та полілінією, яка апроксимує еліпс багатоцентровим овалом. Можна будувати еліпс одним із способів: - за віссю та кутом повороту уявного кола відносно площини побудови; - за центром та двома напіввісями; - за віссю та напіввіссю; - за центром, довжиною напіввіссі та кутом повороту уявного кола відносно площини побудови.
1 ПОБУДОВА ШТРИХОВКИ
В AutoCAD штриховка Hatch аналогічна процесу заливки або заповнення кольором плоскої фігури або іншої замкнутої області, яка утворюється від перетину різних об¢єктів, з тією лише різницею, що при штриховці відбувається заповнення за шаблоном (рис 34) Рисунок 34 - Можливості виконання штриховки, яку надає команда Hatch Creation
Процес штриховки складається з: - вибору шаблону з бібліотеки Pаttern та визначення його параметрів (масштабний коефіцієнт Scale та кут повороту Angle); - вибору об¢єктів або області в замкненому контурі; - попередній перегляд для візуального контролю. Для редагування штриховки можна використовувати команду Edit Hatch стрічки інструментів Modify вкладки Home . При подачі цієї команди відкривається діалогове вікно Hatch Edit (рис 35). Рисунок 35 – Діалогове вікно Hatch Edit 2 РОБОТА З ТЕКСТОМ
Текст (Text)– це примітив, що має спеціальні властивості, такі як: точку вставки текстового рядка, гарнітуру, масштабні коефіцієнти відображення та значення текстового рядка. Текст може мати будь-які розміри. Його можна розтягувати, стискати, повертати, нахиляти літери, дзеркально відбивати, підкреслювати, надкреслювати та ін. Шрифт – це модель рисування символів. В AutoCAD використовують графічні векторні шрифти, тобто будь-яка літера рисується послідовними векторами. Відносні довжини та кути нахилу цих векторів задані у файлі визначення шрифту. Для того, щоб не вказувати щоразу при вставленні тексту параметри, що мало коли змінюються (наприклад, міру стискання/розтягування, кут нахилу літер і таке інше), введено поняття гарнітури. Гарнітура – це характеристика зображення шрифту. Гарнітура вміщує в собі ім¢я файлів шрифту, висоту тексту, кут нахилу, орієнтацію тексту (горизонтальний або вертикальний) та інші параметри. Для виконання написів на кресленнях використовуються команди Single Line та Multiline Text. Цікоманди можна подати наступним чином: - зі списку піктограми Multiline Text стрічки інструментів Annotation вкладки Home (рис. 36) Рисунок 36 - Стрічка інструментів Annotation вкладки Home
- зі списку піктограми Multiline Text стрічки інструментів Text вкладки Annotation (рис. 37) Рисунок 37– Стрічка інструментів Text вкладки Annotation
Після вводу габаритних розмірів текстового прямокутника в команді Multiline Text, на основній стрічці інструментів зявляється додаткова вкладка Text Editor, стрічки інструментів якої дозволяють змінювати властивості тексту (рис .38) Рисунок 38 – Вкладка Text Editor
При виконанні команд роботи з текстом, після того як визначено розмір літер та кут повороту рядка, AutoCAD чекає введення текстового рядка і пропонує використати наступні опції (табл. 18). Текст з¢являється на екрані щойно після завершення команди.
Таблиця 18 - Опції вирівнювання тексту Justification
Для редагування введеного тексту можна використати стрічку інструментів Text вкладки Express Tools (рис. 39) Рисунок 39 – Можливості редагування тексту на вкладці Express Tools
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|