МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Використання принципів системного підходу до управління і розвитку залізничної транспортної мережіЗалізничні транспортні системи – ділянки, напрямки, полігон мережі, вузли, технічні станції (вантажні, дільничні, пасажирські, сортувальні), локомотивні і вагонні депо і так далі - є системами великої розмірності і складаються з наступних підсистем, технологічно взаємодіючих одна з іншою. Їхня взаємодія в просторі і в часі регулюється загальносистемними нормативно – технологічними документами – планом формування поїздів і графіком руху поїздів. При розробці мережевого плану формування мережу розчленовують на окремі напрямки, тобто здійснюють розбивку на підсистеми (декомпозицію) і знижують розмірність системи. Декомпозиція великої системи пов'язана із забезпеченням конкретних задач керування, розрахунку виробничої потужності пристроїв із застосуванням математичних методів. При цьому необхідно враховувати взаємовплив підсистем одна на одну, тому що у протилежному випадку можуть виникнути диспропорції в потужностях і пропускних спроможностях взаємодіючих підсистем (наприклад «станція – ділянка», «залізничний напрямок – стикова станція»). Таким чином, декомпозиція і врахування взаємодії підсистем – перший принцип. Другий принцип – розрахунок навантаження на систему та його обґрунтування. Навантаженням виступають транспортні потоки. Третій принцип – розробка питань управління транспортним підрозділом. Він підрозділяється на дві складові: а) керування оперативною діяльністю в реальному масштабі часу (реалізується диспетчерським апаратом і оперативним персоналом станцій, дирекцій, залізниць); б) керування розвитком системи для забезпечення освоєння заданого навантаження з оптимальними технічними, технологічними параметрами при виконанні показників надійності і безпеки роботи і в остаточному підсумку вибір найбільш економічних показників прибутку. При цьому розглядається багатоваріантний розвиток. Наприклад розвиток одноколійної ділянки може здійснюватися різними способами: 1) спорудження двох головних шляхів на окремих перегонах; 2) спорудження другого головного шляху (двоколійної лінії); 3) використання різних систем автоматики і так далі. Четвертим принципом системного аналізу при розробці залізничних об'єктів є встановлення комплексного критерію для вибору остаточного варіанта. Такими критеріями звичайно є економічні критерії (наприклад, максимізація прибутку, мінімізація експлуатаційних приведених витрат). Читайте також:
|
||||||||
|