Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація економіко - математичних методів, що використовуються при розв’язанні задач експлуатації транспортних систем

 

Математичні методи, які використовуються в дисципліні, тобто при розв'язанні задач експлуатації залізниць, можна класифікувати за наступними основними напрямками.

1 Задачі, які виражені аналітичною формулою, по якій визначається ряд часткових значень функції; функція може бути лінійною (наприклад, величина потрібного вагонного парку в залежності від роботи залізниці при заданому обороті вагона) чи нелінійною (наприклад, значення основного питомого опору вантажених чотирьох - і восьмиосних вагонів як функція швидкості), метод мінімальних квадратів, регресійний аналіз.

2 Задачі, у яких математична залежність між перемінними задається диференціальним рівнянням чи системою диференціальних рівнянь. Після їх рішення точним чи наближеним методом (наприклад Рунге – Кутта) знаходиться шукана форма у вигляді таблиці її значень. Це як правило рівняння руху (поїзда, вагонів при скочуванні з гірки і так далі).

3 Екстремум - задачі, при яких застосовуються методи лінійного і нелінійного програмування.

4 Різноманітні комбінаторні задачі і логічні задачі, що не мають загальних методів розв'язання. Вони вирішуються безпосереднім розрахунком усіх можливих варіантів або по спеціальних методиках, розроблених для конкретних задач (метод перебору), тобто для процедури послідовного наближення до шуканого результату. Наприклад: складання графіка руху і плану формування поїздів.

5 Імовірнісні задачі, розв'язувані з застосуванням загальних методів теорії ймовірностей, математичної статистики (визначення імовірності подій, функції розподілу, кореляційні залежності), теорія масового обслуговування, метод Монте – Карло (моделювання випадкових процесів). Ці методи використовуються при дослідженні характеру відхилення вагонопотоків від середніх значень, розрахунку пропускної спроможності складних станційних горловин.

 

6 Теорія графів і потоків у мережах.

7 Методи імітаційного моделювання. При розв'язанні задач методом імітаційного моделювання досліджуваного процесу за допомогою ЕОМ рішення аналітичної задачі заміняється відтворенням великого числа варіантів реалізації випадкового процесу, спеціально побудованого за умовами задачі (RND). Застосовується при рішенні складних задач.

Використання теорії графів при дослідженні транспортних систем


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. Demo 7: Модель OSI (модель взаімодії відкритих систем)
  5. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  6. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  7. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  8. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  9. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  10. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  11. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  12. II. Розвиток математичних знань учнів.




Переглядів: 522

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зв’язок між густиною та інтенсивністю транспортного потоку. Трансформація транспортних потоків | Початкові відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.