МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Задачі вивчення дисципліниМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до самостійної роботи та контрольних робіт з дисципліни «Фізика» для студентів заочної форми навчання за напрямком7.090258 «Автомобілі та автомобільне господарство»,
Одеса-2013 Методичні вказівки та завдання до контрольних робіт з дисципліни «Фізика» для студентів заочної форми навчання за напрямком 7.090258 «Автомобілі та автомобільне господарство» /Укладач: Семакова Т.О. – Одеса : Одеський національний політехнічний університет (ОНПУ), 2013. – 33 с.
Укладач: Тетяна Олексіївна Семакова, доцент кафедри природничо-наукової підготовки, кандидат педагогічних наук
Методичні вказівки та завдання до контрольних робіт розглянуті та затверджені на засіданні кафедри природничо-наукової підготовки.
Протокол №____від „____”_________ 2013 р.
«____»_________ 2013 р. Зав. кафедрою ПНП____________О.Є.Яковенко
ЗМІСТ
Додаток А. Зразок оформлення титульного листа для контрольної роботи………..33
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Призначення дисципліни Курс фізики спільно з курсами вищої математики і теоретичної механіки складає основу теоретичної підготовки інженерів і відіграє роль фундаментальної бази, без якої неможлива успішна діяльність інженера будь-якого профілю. Мета дисципліни Вивчення курсу фізики має на меті: - ознайомлення студента з основними фізичними явищами та ідеями; опанування їм фундаментальних понять, законів та теорій сучасної та класичної фізики, а також засобів фізичного дослідження; - повідомлення студентам певної суми знань, що є фундаментальними і сприяють засвоєнню курсів загально технічних та спеціальних дисциплін, дозволяють орієнтуватися в потоці наукової і науково-технічної інформації, характерному для сучасної епохи; - формування у студентів наукового світогляду; ознайомлення студентів з основними типами сучасної апаратури, вироблення у них початкових навичок проведення експериментальних наукових досліджень Задачі вивчення дисципліни Задача викладання фізики полягає в тому, щоб виробити у студентів специфічне "фізичне мислення", що дозволило б у сукупності деталей, чинників, явищ, дослідних даних, які характеризують будь-яке явище природи, знайти загальне, основне, та підійти до нього з кількісною мірою. В результаті вивчення дисципліни студенти мають: ЗНАТИ: - основи фундаментальної дисципліни "Фізика" в обсязі, що необхідний для вирішення виробничо-технічних, проектних, конструкторських та дослідних задач; - визначення низки основних понять, що мають водночас і філософський зміст (матерія, рух, простір, час, енергія, сила, маса, імпульс і т. ін.), необхідних для формування матеріалістичного світогляду; - основні фундаментальні закони механіки, термодинаміки, оптики, атомної фізики з елементами квантової механіки, основні положення ядерної фізики, а також границі придатності цих законів; - розмірності фізичних величин, одиниці їх вимірювання у відповідності до стандарту; - основні етапи розвитку фізики, вклад провідних вітчизняних та іноземних учених; - основні засоби фізичного дослідження. УМІТИ: - систематизувати та класифікувати фізичні явища, логічно мислити, аналізувати дослідні факти, робити узагальнення і висновки; - правильно застосовувати різноманітні фізичні поняття, закони, теорії при розв’язанні конкретних задач на практичних заняттях; - будувати систему спостереження при виконанні лабораторних робіт, правильно описувати досліджуваний процес, виділяти головне в експерименті; - вірно обробляти отриману в лабораторії експериментальну інформацію (результати вимірювань), адекватно оцінювати ступінь вірогідності результатів, отриманих за допомогою аналогової та цифрової вимірювальної апаратури, а також при моделюванні фізичних явищ та процесів на ЕОМ; - конспектувати лекції та наукову літературу, користуватися книгою, як першоджерелом знань та знаряддям праці, самостійно шукати необхідну наукову інформацію, стисло викладати свої і чужі думки при відповіді на конкретно поставлене запитання. 2 Тематичний план курсу загальної фізики Читайте також:
|
||||||||
|