Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Студент повинен

Знати:

Поняття адміністративного правопорушення та його ознаки.

Стадії провадження по справах про адміністративні правопорушення.

Вміти:

Складати необхідні адміністративно-процесуальні документи

Рішення ввідних завдань шляхом усних відповідей, складання та обговорення підготовлених документів та прийняття рішень.

Методичні рекомендації:

Провадження по справах про адміністративні правопорушеннях є одним з найбільш розповсюджених проваджень адміністративно - юрисдикційного процесу. Воно, у порівнянні з більшістю адміністративних проваджень, більш докладно регламентовано процесуальними нормами і, крім того, детально і докладно вивчене в спеціальній літературі.

Нормативне регулювання провадження по справах про адміністративні правопорушення здійснюється за допомогою законодавчих актів, основним з який є Кодекс України про адміністративні правопорушення. Крім Кодексу України про адміністративні правопорушення, що регулює загальні положення провадження, існує ряд спеціальних норм, що регламентують особливості провадження по окремих категоріях адміністративних правопорушень. (Приклад, розділ 2 Митного кодексу України встановлює основні положення провадження по справах про порушення митних правил). Крім того, оскільки нормами Кодексу України про адміністративні правопорушення регулюється порядок притягнення до адміністративної відповідальності тільки індивідуальних суб'єктів, порядок накладення адміністративних стягнень на колективних суб'єктів закріплений спеціальними нормативними актами.

Розглянуте провадження виникає тільки в зв'язку з здійсненням адміністративного правопорушення. Дане провадження реалізується тільки визначеним, установленим законодавством колом суб'єктів; визначеною специфікою володіють процесуальні акти, прийняті в ході розглянутого провадження. Крім того, тільки за допомогою даного провадження реалізуються міри адміністративної відповідальності.

Провадження по справах про адміністративні правопорушення являє собою нормативно урегульований комплекс взаємозалежних і взаємообумовлених процесуальних дій повноважних суб'єктів по застосуванню адміністративної відповідальності за допущене чи передбачуване адміністративне правопорушення.

Виділяють два основних види провадження по справах про адміністративні правопорушення: звичайне і прискорене (спрощене). Звичайне провадження здійснюється в більшості випадків, що ж стосується прискореного (спрощеного) провадження, то воно має місце у випадках, установлених ст. 258 КУАП України (наприклад, по справах про викидання сміття й інших предметів з вікон і дверей вагонів, палінні в невстановлених місцях у потягах місцевого і далекого прямування і т.п.).

Аналіз положень КУАП України дозволяє виділити стадії провадження по справах про адміністративні правопорушення.

Це:

- порушення справи;

- адміністративне розслідування;

- розгляд справи і прийняття по ньому рішення;

- перегляд постанови по скарзі або по протесту;

- виконання постанови в справі.

Методичні рекомендації до самостійної роботи:

При підготовці до занять необхідно:

Вивчити запропоновану літературу, у робочих зошитах дати відповіді на додаткові питання:

1.Поняття та ознаки адміністративного правопорушення.

2.Склад адміністративного правопорушення.


Читайте також:

  1. II. Самостійна робота студентів.
  2. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  3. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  4. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  5. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  6. VІ. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
  7. Але якщо повірений узнав чи повинен був узнати про припинення доручення, довіритель не виплачує винагороду і не відшкодовує збитки, якщо повірений продовжує виконувати доручення.
  8. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  9. Боржник повинен виконати зобов’язання особисто , а кредитор повинен його особисто прийняти – за загальним правилом.
  10. В результате освоения данной учебной дисциплины студент должен обладать компетенциями, изложенными в таблице № 1.
  11. В результаті вивчення дисципліни студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 279

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Провадження по справах про адміністративні правопорушення. | Задача№ 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.