Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етапи комунікаційного процесу

 

Обмін інформацією між відправником і адресатом складається з кількох взаємозалежних етапів:

– зародження ідеї;

– кодування і вибір каналу;

– повідомлення;

– передача інформації;

– декодування.

Ефективна комунікація має чотири стадії:

1. Забезпечення уваги адресата (його готовності приймати інформацію). Процес комунікації може розірватися вже на першій стадії, якщо відправник не зуміє перебороти конкуренцію повідомлень, тобто одночасну дію на адресата кількох джерел інформації. Згадайте нашу армійську мудрість: «Не поспішай виконувати наказ, бо прийде наступний, який його скасує» і порівняйте з американською: «Якщо ви отримали два протилежні розпорядження – виконайте обидва».

2. Забезпечення розуміння суті послання. Багато комунікацій на цій стадії приречені на знищення, тому менеджер, використовуючи канали зворотного зв'язку, повинен переконатися, що підлеглі розуміють суть послання (тобто менеджер повинен «улізти в шкіру» підлеглого, чітко уявляючи, що він хоче в результаті отримати).

3. Визнання. Цей етап передбачає забезпечення готовності адресата підкорятися (виконати те, що від нього потрібно у зв`язку з одержанням повідомлення).

4. Дія. Найбільш ефективним способом є переконання підлеглих у наявності зв’язку між цілями організації і потребами співробітників.

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. IV. План навчального процесу.
  5. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  9. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  10. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.
  11. АКТУАЛЬНІ ПІДХОДИ В ДОСЛІДЖЕННІ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ
  12. АЛГОРИТМ ПРОЦЕСУ КОНСУЛЬТУВАННЯ




Переглядів: 894

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ 12. Комунікаційний процес | Формальні і неформальні комунікації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.