Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 12. Комунікаційний процес

В управлінні

Площина взаєморозуміння –

ідеальне поле для битви.

С. Єжи Лєц

Спілкування – це основна форма людського буття, взаємодії людей. Німецький публіцист ХІХ ст. Людвіг Берні висловився так: «Багато без чого може обійтися людина, але тільки не без людини». Оскільки менеджмент – це процес, що забезпечує виконання людьми певних дій, він належить до числа найважливіших сфер, де спілкування відіграє вирішальну роль. Менеджер витрачає на різноманітні види спілкування до 80% свого робочого часу. Від того, наскільки грамотно побудоване спілкування, залежить чимало: результативність надання послуг, ступінь порозуміння з партнерами, клієнтами і співробітниками, задоволеність персоналу своєю працею, морально-психологічний клімат у колективі, взаємовідносини з іншими організаціями, державними і комерційними органами.

Комунікативна діяльність триває повний робочий день. Гарні комунікації потрібні так само, як і чисте повітря. Аналіз часу, витраченого на комунікацію, показує, що на лист іде 10% часу, на читання – 15%, на розмови – 35% і на слухання – 40%. Комунікація – це ключ до ефективності керування, трансплантація ідей.

Комунікації (від латинської – зв'язок) є основним сполучним елементом у системі керування підприємством. Дослідження показали, що керівники різного рівня витрачають від 50 до 90% усього робочого часу на комунікації. Близько 73% американських, 63% англійських і 85% японських керівників вважають комунікації головною перешкодою на шляху досягнення ефективності їхніх підприємств.

Будь-які зміни, що відбуваються на підприємстві, вимагають попередніх комунікацій, а отже, здійснюються на їх основі.

Основною причиною неефективного спілкування є ігнорування того факту, що комунікаційний процес – це обмін, у якому кожному належить активна роль (навіть якщо ви спитаєте співробітника, а він мовчить – це теж відповідь). У сучасному менеджменті виділяють такі елементи процесу обміну інформацією:

– відправник (джерело);

– повідомлення (послання);

– канал (формальний, неформальний, письмовий, усний);

– одержувач (адресат);

– зворотний зв'язок.


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. ISO 15504. Процес атестації
  6. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  7. IV. План навчального процесу.
  8. Iзобаричний процес
  9. Iзотермiчний процес
  10. Iзохоричний процес
  11. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  12. Microsoft Excel кестелік процессоры




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підходи до вирішення багатокритеріальних задач | Етапи комунікаційного процесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.