МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА: Метод формальної логіки
1. Мова як знакова система. 2. Рівні семіотичного аналізу мови. 3. Формалізація як метод логіки. Основні поняття: метод, логічна форма, мова, формалізована мова, об’єкт-мова, метамова, знак, знак-індекс, знак-символ, знак-образ. Мова як знакова система Природними мовами називаються мови, які виникають стихійно, в умовах практичної взаємодії індивідів певної соціальної групи. Вони використовуються як ефективний засіб спілкування. Штучні мови – це мови, створені спеціально для фіксації способів, засобів і результатів пізнання. До них належать мови математики, логіки, шифри. Головне призначення штучної мови – ефективно зафіксувати, утримати одержану інформацію та забезпечити її надійну передачу від одного комуніканта до іншого. Мовами зі специфікованою семантикою є мови природничих, гуманітарних і технічних наук. Головним елементом мови є знак. Знак – це матеріальний об’єкт, який символічно, умовно, представляє і відсилає до означуваного ним предмета, явища, події, властивості, відношення. Види знаків: знаки-індекси; знаки-образи; знаки-символи; Знаками-індексами називають знаки, які безпосередньо вказують на позначуваний ними предмет. У цьому випадку між знаком і предметом існує зв’язок, аналогічний зв’язку наслідку з причиною. Наприклад, дим вказує на наявність вогню. Знаки-образи –це знаки, які мають певну подібність із відповідними предметами (карта, план місцевості, картина, креслення). Знаки-символи – фізично не пов’язані з предметами, на які вони вказують. Тут зв’язок між знаком і предметом складається або за угодою, або стихійно в процесі утворення мови і практичного її засвоєння конкретною людиною. Ці знаки складають основу мови. Слова є знаками-символами. Предметним значенням знака називається об’єкт, який позначається цим знаком. Такими об’єктами можуть бути окремі предмети, множини предметів, явища, події, властивості, відношення тощо. Смислом є інформація, яку несе знак про предмет. Прямий смисл – це інформація, яку несе знак про предмет, завдяки якій ми однозначно виділяємо предмет і відрізняємо його від інших предметів. Переносний смисл слова вказує лише на подібність одних об’єктів з іншими. Наприклад: вугілля – “чорне золото”. Етимологічний смисл слова вказує на його первісне значення та походження. Наприклад: біографія – “опис життя” Читайте також:
|
||||||||
|