Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Роль логіки у вихованні культури мислення

Культура мислення (логічна культура) – це сукупність навичок оперування поняттями та судженнями, вміння робити умовиводи, доводити та спростовувати, переконувати, ставити запитання та вірно на них відповідати.

 

Контрольні запитання

1. Яке значення має термін “логіка”?

2. Які науки вивчають мислення ?

3. Характеристика понять: “мислення”, “свідомість”, “абстрактне мислення”.

4. Характерні риси абстрактного мислення.

5. Що таке “логічна форма” та “логічний закон”?

6. Дефініція предмета логіки як науки.

7. Що таке “правильне міркування” і “істинне міркування”?

8. Які ви знаєте види логічних помилок ?

9. Охарактеризуйте суть поняття “культура мислення”.

10. Яку роль відіграє логіка у формуванні культури мислення людини і чому?

 

Рекомендована література

1. Ивин А.А. Практическая логика. – М.: Гранд, 2002. – Гл. 1.

2. Конверський А.Е. Логика. – К.: Український Центр духовної культури, 1999. – Розд. 1.

3. Тофтул М.Г. Логіка. – К.: Академія, 2002. – Розд. 1.

4. Кондаков Н.И. Логический словарь-справочник. – 2-е изд. – М., 1976.

5. Гладунський В.Н. Логіка. – Львів: Афіша, 2004. – Ч. 1, розд. 1.



Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. IV. Осмислення учнями знань.
  3. V. Осмислення знань учнями.
  4. V. Осмислення учнями знань.
  5. V. Осмислення учнями знань.
  6. V. Осмислення учнями знань.
  7. V. Осмислення учнями знань.
  8. V. Осмислення учнями знань.
  9. V. Осмислення учнями знань.
  10. V. Осмислення учнями знань.
  11. V. Осмислення-учнями знань.
  12. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури




Переглядів: 972

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Софізми й паралогізми | ТЕМА: Метод формальної логіки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.