V. Осмислення учнями знань.
1. Відповіді на запитання.
— Від чого забруднюється природа?
— Як люди забруднюють воду? Повітря? Ґрунти?
— Що, по-вашому, є найбільшою загрозою для природи Землі?
2. Творче завдання (в групах).
— Поміркуйте і складіть листівку "Планета людей — у небезпеці", в якій запропонуйте свої шляхи збереження природи на планеті Земля.
Заслухати відповіді кожної групи.
3. Робота в зошиті з друкованою основою
VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.
— Як змінилася кількість населення Землі протягом історичного періоду?
— Які є раси людей на Землі?
— У чому полягають відмінності людських рас?
— Чому вони виникли?
— Що має кожна держава? Які символи має держава?
— Хто наносить найбільше шкоди природі?
— Чим людина забруднює навколишнє середовище?
— Що люди роблять, щоб розв'язати складні проблеми охорони і збереження природи?
VII. Домашнє завдання.
Прочитати в підручнику статті "Населення Землі", "Збережемо природу Землі разом", підготувати відповіді на запитання після них.
Творче завдання: намалювати малюнок на тему: "Планета людей у небезпеці — захистимо її".
№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____
Тематичне опитування
№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____
Тема . Україна на планеті Земля.
Мета . Дати дітям загальне уявлення про розташування України на карті; вчити правильно працювати з контурною картою; розвивати спостережливість, пам'ять, увагу; виховувати любов до своєї Батьківщини, бережне ставлення до природи.
Обладнання . Глобус, фізична карта України, картини природи України, контурні карти, календар-розкладанка "Київ", карта півкуль, записи української народної музики.
Читайте також:
I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: