Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід уроку

І. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.

— Всього на карті світу 185 країн. Сьогоднішній наш урок буде присвячений одній із безлічі країн, що є на фізичній карті. Якій саме — я скажу трошки пізніше.

Послухайте музику, характерну для цієї країни, вгадайте її назву. (звучить запис "Гопак", "Троїсті музики ".)

— Звичайно, це наша рідна Україна.

Різні в світі є країни,

різні люди є на світі.

Різні гори полонини,

різні трави, різні квіти...

Є з усіх одна країна

найрідніша нам усім.

То — прекрасна Україна,

нашого народу дім.

Там шумлять степи безкраї,

наче вміють говорити.

Там ясніше сонце сяє,

там солодше пахнуть квіти...

Різні в світі є країни,

гарні є, є і багаті,

та найкраще в Україні,

бо найкраще — в рідній хаті.

— Отже, тема нашого уроку "Україна на планеті Земля", а наша мета — поповнити, розширити свої знання про нашу рідну неньку Україну.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Підсумки уроку
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. підсумки уроку




Переглядів: 533

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Осмислення учнями знань. | III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.041 сек.