| Критерії та показники оцінки навчально – пізнавальної діяльності студентів
| Кількість балів
| Загальна кількість балів
|
Лекції
| За відвідування лекцій бали не виставляються
|
|
|
Виступ на семінарському занятті
| 1. вільне володіння матеріалом, його переказ.
|
|
5 балів
|
2. пояснення головних понять, наведення прикладів
|
|
3. взаємодія з аудиторією, вміння ставити питання проблемного характеру
|
|
4. використання наочності (роздаткових матеріалів, схем, таблиць. плакатів)
|
|
Виступ - презентація на семінарському занятті
| | |
7 балів
|
Конспект (підготовка до семінарського заняття)
| 1.Висвітлення усіх питань (у письмовому вигляді від руки)
|
|
5 балів
|
2. Виділення та пояснення базових понять
|
|
3. Детальність відповіді на кожне питання (схематичність, відокремлення головних думок)
|
|
4. Посилання на літературу.
|
|
5. Вираження власного ставлення до питань, що висвітлюються
|
|
Кожна з форм контролю оцінюються за 100-бальною системою. Порядок перерахунку рейтингових показників нормованої 100-бальної університетської шкали оцінювання в традиційну 4-бальну шкалу та європейську шкалу ECTS.