Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРИКЛАДИ РУХУ ТІЛ У НІСВ

а).Тіло рухається поступально з прискоренням . .

 

x
z
y
K
I zUvOT8nMS7dVCg1x07VQUiguScxLSczJz0u1VapMLVayt+PlAgAAAP//AwBQSwMEFAAGAAgAAAAh AE9tDMjDAAAA3QAAAA8AAABkcnMvZG93bnJldi54bWxEj0GLwjAUhO/C/ofwFrzZVGWrVKMsCwWv toLXR/Nsi81L22Rt998bQdjjMDPfMPvjZFrxoME1lhUsoxgEcWl1w5WCS5EttiCcR9bYWiYFf+Tg ePiY7THVduQzPXJfiQBhl6KC2vsuldKVNRl0ke2Ig3ezg0Ef5FBJPeAY4KaVqzhOpMGGw0KNHf3U VN7zX6PgfDXNqiwu3SYfsbj3WdJnba/U/HP63oHwNPn/8Lt90grWX9sEXm/CE5CHJwAAAP//AwBQ SwECLQAUAAYACAAAACEABKs5XgABAADmAQAAEwAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW0NvbnRlbnRfVHlw ZXNdLnhtbFBLAQItABQABgAIAAAAIQAIwxik1AAAAJMBAAALAAAAAAAAAAAAAAAAADEBAABfcmVs cy8ucmVsc1BLAQItABQABgAIAAAAIQAzLwWeQQAAADkAAAASAAAAAAAAAAAAAAAAAC4CAABkcnMv cGljdHVyZXhtbC54bWxQSwECLQAUAAYACAAAACEAT20MyMMAAADdAAAADwAAAAAAAAAAAAAAAACf AgAAZHJzL2Rvd25yZXYueG1sUEsFBgAAAAAEAAQA9wAAAI8DAAAAAA== ">
I zUvOT8nMS7dVCg1x07VQUiguScxLSczJz0u1VapMLVayt+PlAgAAAP//AwBQSwMEFAAGAAgAAAAh ACAhyi3GAAAA3QAAAA8AAABkcnMvZG93bnJldi54bWxEj91qwkAUhO8LvsNyBO/qxohFo6toQRCh 0Ppzf8wek2j2bJpdTerTu4VCL4eZ+YaZLVpTijvVrrCsYNCPQBCnVhecKTjs169jEM4jaywtk4If crCYd15mmGjb8Bfddz4TAcIuQQW591UipUtzMuj6tiIO3tnWBn2QdSZ1jU2Am1LGUfQmDRYcFnKs 6D2n9Lq7GQXfp8f+s1o1F6J49JEdV+VtuD0q1eu2yykIT63/D/+1N1rBcDSJ4fdNeAJy/gQAAP// AwBQSwECLQAUAAYACAAAACEABKs5XgABAADmAQAAEwAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW0NvbnRlbnRf VHlwZXNdLnhtbFBLAQItABQABgAIAAAAIQAIwxik1AAAAJMBAAALAAAAAAAAAAAAAAAAADEBAABf cmVscy8ucmVsc1BLAQItABQABgAIAAAAIQAzLwWeQQAAADkAAAASAAAAAAAAAAAAAAAAAC4CAABk cnMvcGljdHVyZXhtbC54bWxQSwECLQAUAAYACAAAACEAICHKLcYAAADdAAAADwAAAAAAAAAAAAAA AACfAgAAZHJzL2Rvd25yZXYueG1sUEsFBgAAAAAEAAQA9wAAAJIDAAAAAA== ">
На тіло в даному ви-падку діє переносна сила інерції .

 

б).Система рівномірно ( ) обертається з кутовою швидкістю і рухається поступально з постійною швидкістю . У даному випадку , , тому і .

.

 

до осі обертання і спрямоване від точки М до осі. Воно являється доцентровим прискоренням точки М.


Сила інерції чисельно дорівнює
і спрямована від осі обертання (відцентрова сила).


Тоді сила тяжіння складається із гравітаційної
сили і відцентрової сили (рис. 1).

Рис. 1
О
в). При наявності обертального руху ( ) і відносної швидкості ( ) на тіло діє коріолісова сила . Ця сила завжди перпендикулярна до і до , тому вона не може змінити швидкості тіла, а змінює лише його траекторію. Відносно рухомого спостерігача тіло буде рухатись по криволінійній траекторії.

Рис.2

 


Лекція №4

8. Динаміка обертального руху

 

При обертальному русі характер руху визначається і характеризується іншими величинами , ніж при поступальному русі. Такими величинами є момент сили , момент інерції І та момент імпульса .

 


Читайте також:

  1. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  2. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  3. Визначення і приклади
  4. Виокремте з обраної програми концептуальну ідею, мету, наведіть 1-2 приклади форм і методів її реалізації.
  5. ВПРАВА 11. Ознайомтеся з фрагментами наукових текстів, знайдіть приклади для характеристики синтаксичних особливостей викладу інформації українською мовою.
  6. Деякі приклади застосування ППП
  7. Загальне формулювання і приклади задач лінійного програмування
  8. Конст-правовий звичай як джерело конст права в ЗК,поняття та ознаки,приклади.
  9. Мови як знакові системи. Природні та формальні мови. Алгоритмічні мови та мови програмування як приклади формальних мов.
  10. Наведіть приклади переслідування української мови царизмом у ХІХ ст.
  11. Наведіть приклади різних класифікацій жанрів. Яке місце в них відведено сатиричним жанрам?
  12. Наведіть приклади різних класифікацій жанрів. Яке місце в них відведено сатиричним жанрам?




Переглядів: 750

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Для сил інерції, на відміну від звичайних сил, не можна визначити (вказати), дію яких саме тіл вони виражають. | Момент сили та момент імпульса

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.