Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Предмет, завдання і значення курсу

Тема1.1.Соціально-економічні основи підприємництва

Розділ 1. Основи підприємництва

1. Предмет, завдання і значення курсу.

2. Соціально-економічні основи підприємництва.

3. Правові основи розвитку підприємництва в Україні

 

 

Перехід до ринкової економіки відродив в Україні активну підприємницьку діяльність. Розвиток підприємництва вимагає від його учасників нової психології, освоєння нових професій, нових підходів до людей, до їх діяльності, і найголовніше — нових знань. Заповнити цю прогалину у знаннях ринкової економіки та підпри­ємницької діяльності якраз і має за мету курс "Основи підприємництва та менеджменту".

Робота в ринковій економіці висуває до підприємців вимоги ви­сокої компетенції під час здійснення підприємницької діяльності. Знання основ ринкової економіки, зокрема, основ підприємництва, потрібні всім — і тим, хто має власний бізнес, і тим, хто наймається на роботу, і тим, хто продає, і тим, хто купує. Отже, підприємництву необхідно вчитися.

Для практичної організації підприємницької діяльності потрібні знання з багатьох дисциплін. Насамперед, йдеться про економічну теорію, менеджмент та маркетинг, які є підґрунтям для створення та функціонування власного бізнесу. Зокрема, курс економічної теорії як теорії і практики ринкового господарства дає змогу зрозуміти макроекономічнє середовище, безпосередню практику ринкової організації виробництва. Це наука також про саморегуляцію еко­номіки на основі економічної свободи її учасників. Головне завдан­ня економічної теорії полягає у з'ясуванні закономірностей, причин і факторів, що визначають ринкову ціну товару, переходу індивідуаль­них витрат виробництва в суспільну ринкову ціну.

Маркетинг уособлює сукупність знань про таку систему організації роботи фірми, за якої виробничі рішення виносяться на основі спе­ціального вивчення потреб споживачів, їх прогнозу та управління. Мар­кетинг означає, що виробник товарів або продукції, послуг від пасив­ної функції виробництва і пропозиції товарів переходить до актив­ної поліфункції формування попиту поряд із виробництвом товарів.

Головною метою маркетингу як засобу організації підприємниць­кої діяльності виступає створення й функціонування системи регу­лювання виробництва на виклик ринку. Маркетинг стає провідною ланкою підприємницького управління. Реалізація його принципів означає підпорядкування, насамперед виробничого менеджменту, ви­могам ринку (формування асортиментної програми виробництва), чітке виконання запланованої виробничої програми, її оперативне коригування в разі необхідності. Зрештою, здійснення програм мар­кетингу означає збільшення питомої ваги продукції фірми на рин­ках збуту.

Винятково велике значення у підприємницькій діяльності має менеджмент, що є узагальненням практики раціонального управління комерційним підприємством. Це пов'язано з ускладненням техноло­гії виробництва і зростанням вартості устаткування, загостренням конкурентної боротьби, поліваріантністю результатів підприємниць­кої діяльності. Менеджмент розглядає фірму як соціальну ланку ринкової системи господарювання, в якій відбуваються управління фінансами, маркетингом, менеджмент персоналу, виробництва та інші напрями мобілізації колективних зусиль.

У своєму поєднанні економічна теорія, маркетинг, менеджмент є науково-методичною та практичною основою вивчення комплексу питань організації та економіки підприємницької діяльності. Вони розкривають багатство змісту ринкової економіки, основні принци­пи та форми її реалізації у практиці підприємницької діяльності.

 

Даний курс не вчить, як стати мільйонером і не дає готових рецептів, де і коли заснувати власний бізнес. Наша мета — ознайомити всіх тих, хто цікавиться питаннями заснування та провадження власної справи, з азами підприємницької діяльності, обґрунтувати послідовні кроки майбутнього підприєм­ця у створенні власної справи.

Головна мета курсу "Основи підприємництва та управлінської діяльності" — з'ясувати сутність, об'єктивні передумови становлення та умови функціону­вання підприємницької діяльності.

Основними завданнями курсу "Основи підприємництва" є:

— визначення об'єктивних засад розвитку підприємництва, його місця та ролі в ринковій економіці;

— розкриття передумов, функцій, принципів та рушійних сил підприємницької діяльності;

— визначення функцій та правового статусу підприємця як цен­тральної постаті ринкової економіки;

— характеристика видів, сфер та організаційно-правових форм підприємницької діяльності;

— розгляд технології заснування власного бізнесу та державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності;

 

— формування практичних навичок щодо створення власної фірми, проведення ділових переговорів та укладання угод;

— визначення засад планування, менеджменту та маркетингу у підприємницькій діяльності

— розкриття об'єктивної необхідності держав­ного регулювання та підтримки підприємництва.

— розгляд коопераційних зв'язків та форм самоорганізації суб'єктів підприємницької діяльності;

— визначення проблем та перспективи розвитку підприємни­цтва в Україні.

Предметом курсу "Основи підприємництва та управлінської діяльності" є вивчення об'єктив­них закономірностей становлення та розвитку підприємництва, об­ґрунтування вибору суб'єктами підприємницької діяльності ефек­тивних способів оптимального використання факторів виробництва.

Об'єктом курсу "Основи підприємництва та управлінської діяльності" є суб'єкти підприєм­ницької діяльності а також державна політика щодо регулювання та підтримки підприємництва.

Засвоївши матеріал даного курсу, не можливо стати одразу підприємцем або фахівцем з економіки, але можна більш свідомо і впевнено зробити професійний вибір відповідно до своїх здібностей і переконань. А ті, хто вже прийняв рішення про здійснення підприємницької діяльності, почнуть великий і нелегкий шлях у справі бізнесу. Вивчення його сприятиме формуванню ринкової психології, буде надійною базою знань з основ підприємницької діяльності.

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мета вивчення курсу.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Iсторичне значення революції.
  7. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  8. Ocнoвнi визначення здоров'я
  9. V. Завдання.
  10. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  11. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  12. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.




Переглядів: 576

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фізична культура – одне з основних умов підвищення стійкості до впливу негативних факторів. | Соціально-економічні основи підприємництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.