Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Предмет, завдання і значення курсу

Тема1.1.Соціально-економічні основи підприємництва

Розділ 1. Основи підприємництва

1. Предмет, завдання і значення курсу.

2. Соціально-економічні основи підприємництва.

3. Правові основи розвитку підприємництва в Україні

 

 

Перехід до ринкової економіки відродив в Україні активну підприємницьку діяльність. Розвиток підприємництва вимагає від його учасників нової психології, освоєння нових професій, нових підходів до людей, до їх діяльності, і найголовніше — нових знань. Заповнити цю прогалину у знаннях ринкової економіки та підпри­ємницької діяльності якраз і має за мету курс "Основи підприємництва та менеджменту".

Робота в ринковій економіці висуває до підприємців вимоги ви­сокої компетенції під час здійснення підприємницької діяльності. Знання основ ринкової економіки, зокрема, основ підприємництва, потрібні всім — і тим, хто має власний бізнес, і тим, хто наймається на роботу, і тим, хто продає, і тим, хто купує. Отже, підприємництву необхідно вчитися.

Для практичної організації підприємницької діяльності потрібні знання з багатьох дисциплін. Насамперед, йдеться про економічну теорію, менеджмент та маркетинг, які є підґрунтям для створення та функціонування власного бізнесу. Зокрема, курс економічної теорії як теорії і практики ринкового господарства дає змогу зрозуміти макроекономічнє середовище, безпосередню практику ринкової організації виробництва. Це наука також про саморегуляцію еко­номіки на основі економічної свободи її учасників. Головне завдан­ня економічної теорії полягає у з'ясуванні закономірностей, причин і факторів, що визначають ринкову ціну товару, переходу індивідуаль­них витрат виробництва в суспільну ринкову ціну.

Маркетинг уособлює сукупність знань про таку систему організації роботи фірми, за якої виробничі рішення виносяться на основі спе­ціального вивчення потреб споживачів, їх прогнозу та управління. Мар­кетинг означає, що виробник товарів або продукції, послуг від пасив­ної функції виробництва і пропозиції товарів переходить до актив­ної поліфункції формування попиту поряд із виробництвом товарів.

Головною метою маркетингу як засобу організації підприємниць­кої діяльності виступає створення й функціонування системи регу­лювання виробництва на виклик ринку. Маркетинг стає провідною ланкою підприємницького управління. Реалізація його принципів означає підпорядкування, насамперед виробничого менеджменту, ви­могам ринку (формування асортиментної програми виробництва), чітке виконання запланованої виробничої програми, її оперативне коригування в разі необхідності. Зрештою, здійснення програм мар­кетингу означає збільшення питомої ваги продукції фірми на рин­ках збуту.

Винятково велике значення у підприємницькій діяльності має менеджмент, що є узагальненням практики раціонального управління комерційним підприємством. Це пов'язано з ускладненням техноло­гії виробництва і зростанням вартості устаткування, загостренням конкурентної боротьби, поліваріантністю результатів підприємниць­кої діяльності. Менеджмент розглядає фірму як соціальну ланку ринкової системи господарювання, в якій відбуваються управління фінансами, маркетингом, менеджмент персоналу, виробництва та інші напрями мобілізації колективних зусиль.

У своєму поєднанні економічна теорія, маркетинг, менеджмент є науково-методичною та практичною основою вивчення комплексу питань організації та економіки підприємницької діяльності. Вони розкривають багатство змісту ринкової економіки, основні принци­пи та форми її реалізації у практиці підприємницької діяльності.

 

Даний курс не вчить, як стати мільйонером і не дає готових рецептів, де і коли заснувати власний бізнес. Наша мета — ознайомити всіх тих, хто цікавиться питаннями заснування та провадження власної справи, з азами підприємницької діяльності, обґрунтувати послідовні кроки майбутнього підприєм­ця у створенні власної справи.

Головна мета курсу "Основи підприємництва та управлінської діяльності" — з'ясувати сутність, об'єктивні передумови становлення та умови функціону­вання підприємницької діяльності.

Основними завданнями курсу "Основи підприємництва" є:

— визначення об'єктивних засад розвитку підприємництва, його місця та ролі в ринковій економіці;

— розкриття передумов, функцій, принципів та рушійних сил підприємницької діяльності;

— визначення функцій та правового статусу підприємця як цен­тральної постаті ринкової економіки;

— характеристика видів, сфер та організаційно-правових форм підприємницької діяльності;

— розгляд технології заснування власного бізнесу та державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності;

 

— формування практичних навичок щодо створення власної фірми, проведення ділових переговорів та укладання угод;

— визначення засад планування, менеджменту та маркетингу у підприємницькій діяльності

— розкриття об'єктивної необхідності держав­ного регулювання та підтримки підприємництва.

— розгляд коопераційних зв'язків та форм самоорганізації суб'єктів підприємницької діяльності;

— визначення проблем та перспективи розвитку підприємни­цтва в Україні.

Предметом курсу "Основи підприємництва та управлінської діяльності" є вивчення об'єктив­них закономірностей становлення та розвитку підприємництва, об­ґрунтування вибору суб'єктами підприємницької діяльності ефек­тивних способів оптимального використання факторів виробництва.

Об'єктом курсу "Основи підприємництва та управлінської діяльності" є суб'єкти підприєм­ницької діяльності а також державна політика щодо регулювання та підтримки підприємництва.

Засвоївши матеріал даного курсу, не можливо стати одразу підприємцем або фахівцем з економіки, але можна більш свідомо і впевнено зробити професійний вибір відповідно до своїх здібностей і переконань. А ті, хто вже прийняв рішення про здійснення підприємницької діяльності, почнуть великий і нелегкий шлях у справі бізнесу. Вивчення його сприятиме формуванню ринкової психології, буде надійною базою знань з основ підприємницької діяльності.

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мета вивчення курсу.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Iсторичне значення революції.
  7. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  8. Ocнoвнi визначення здоров'я
  9. V. Завдання.
  10. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  11. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  12. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.




Переглядів: 631

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фізична культура – одне з основних умов підвищення стійкості до впливу негативних факторів. | Соціально-економічні основи підприємництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.