Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інтервальна оцінка ефективності кожної стратегії та визначення типу ризику кожної з них.

Для її визначення необхідно розрахувати граничну похибку, яка є абсолютним показником інтегральної оцінки ризику.

Результати розрахунків подано в табл.7.29.

Таблиця 7.29

Граничні похибки

Стратегії, Sі Прибуток за з/е умов ∆і
S1 15,61
S2 25,53
S3 38,86
S4 13,42
S5 10,08
S6 20,43

(7.8)

де tl – критерій Ст’юдента (таблична величина), (2,776)

l – рівень значущості або ймовірність, з якою відхиляється рівень граничної похибки.

Додавши граничну похибку до середньої ефективності (математичного сподівання), отримаємо максимально можливий рівень ефективності з заданою ймовірністю: , а віднявши, – мінімально можливе значення очікуваної ефективності: . Чим менше значення граничної похибки (граничного відхилення), тим безпечнішою і надійнішою є стратегія. Такою є п’ята стратегія.

Результати розрахунків подано в табл.7.30.

Таблиця 7.30

Максимально та мінімально можливий рівень ефективності

Стратегії, Sі Прибуток за з/е умов
S1 29,59 -1,63
S2 41,73 -9,33
S3 65,37 -12,35
S4 28,74 1,90
S5 27,42 7,26
S6 34,32 -6,54

 

За табл.7.30 ми можемо проаналізувати зміни граничних інтервалів ефективності стратегій:

- характеризує максимальну границю інтервалу ефективності, тобто очікувані прибутки; тут кращою є третя стратегія;

- характеризує мінімальне значення інтервалу ефективності; якщо воно є від’ємним, тоді ми можемо бачити розмір втрат; виходячи з цих умов, вигіднішою є п’ята стратегія, так як вона є не збитковою та має найбільше додатне значення.

Визначимо ризик на основі розмаху варіації:

Результати розрахунків подано в табл.7.31.

 

Таблиця 7.31

Розмах варіації

Стратегії, Sі Прибуток за з/е умов Rivar
S1 31,22
S2 51,05
S3 77,72
S4 26,85
S5 20,16
S6 40,86

 

(7.9)

Чим більше розмах варіації, тим більшим ризиком володіє стратегія. Значить, п’ята стратегія є найменш ризикованою.

Для того, щоб простежити динаміку стратегій, зобразимо графічно три останні показники.

 

Встановимо тип ризику, підрахувавши відсоток втрат для кожної стратегії (7.32).

 

Таблиця 7.32

Тип ризику

Стратегії, Sі Прибуток за з/е умов Втрати, % Тип ризику
S1 -11,64 Допустимий
S2 -57,59 Критичний
S3 -46,60 Допустимий
S4 12,42 Допустимий
S5 41,96 Допустимий
S6 -47,05 Допустимий

 

Висновок:

За вищенаведеною таблицею можна зробити такі висновки:

- стратегія №1 принесе збитки в розмірі 11,64% ; ця стратегія збиткова, але ризик – допустимий;

- стратегія №2 принесе збитки в розмірі 57,59%; стратегія збиткова, ризик – критичний;

- стратегія №3 принесе збитки в розмірі 46,6%; стратегія збиткова, але ризик – допустимий;

- стратегія №4 принесе прибуток в розмірі 12,42%; стратегія є прибутковою.

- стратегія №5 принесе прибуток у розмірі 41,96%; це прибуткова стратегія, яка є найвигіднішою за всіма показниками;

- стратегія №6 принесе збитки в розмірі 47,05%; стратегія збиткова, але ризик – допустимий.

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  6. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  7. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  8. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  9. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  10. Ocнoвнi визначення здоров'я
  11. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  12. А) Грошова оцінка земель по Україні




Переглядів: 774

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язок. | Крива ризику та процес її побудови.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.