Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Функціональна особистість

Проблема функціональної особистості – це проблема постійності-змінюваності особистості. Проблема постійності-змінюваності розглядається в термінах впливу раннього досвіду або в термінах потенційної можливості змін у фіксований період часу. Аналіз цієї проблеми передбачає використання даних особистісних вимірювань, які існують у кількох формах. L-дані (життєві записи) включає відомості про особливості сім’ї, освіти, професії, шлюбу; О-дані (спостереження) – рейтинги або описи особистості, зроблені батьками або іншими спостерігачами; S-дані (самоспостереження) – результат самоопису, включаючи відповіді на особистісні опитувальники та інтерв’ю; Т-дані (тест, вимірювання) – результат виконання експериментальних тестів, поведінкових завдань, об’єктивних лабораторних вимірювань.

Найбільш стійкими у часі виявилися О- та S-дані, що корелюють між собою і є предикаторами реальних життєвих показників (L-дані). Т-дані показують меншу стабільність.

Стабільність особистісних властивостей у часі з важливою диференційно-психологічною парадигмою «спадковість – набуте». Особистісні зміни, що корелюють з генотиповими диспозиціями, є більш привабливим об’єктом дослідження, ніж культурно-сформовані установки («правдивість – нечесність») або стереотипи («маскулінність – фемінність»).

 


Читайте також:

  1. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  2. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  3. Взаємозв’язок понять індивід, особистість, індивідуальність
  4. Вплив колективу на особистість дитини.
  5. Детермінанти ефективності менеджера як лідера зі змін: особистість лідерів зі мін, загальна ситуація, стиль лідерства та управління
  6. Експериментатор: його особистість і діяльність. Ефект Пігмаліона або Розенталя.
  7. Емоції і особистість
  8. Життєвий шлях і особистість Ф. Стендаля.
  9. Забезпечувальна та функціональна частини маркетингової інформаційної системи.
  10. ЗДОРОВ'Я ТА ФУНКЦІОНАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ (ШКІЛЬНА ЗРІЛІСТЬ) ШЕСТИРІЧНИХ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ
  11. Змістовий модуль 12 ОСОБИСТІСТЬ У СИСТЕМІ СУСПІЛЬНИХ ЗВ'ЯЗКІВ
  12. Індивід, суб'єкт, особистість, індивідуальність, універсум




Переглядів: 613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формально динамічна модель особистості | MEMORY AND THINKING

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.