Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розглянуті вище методи призначені здебільшого для обме­ження імпорту.

Для стимулювання експорту використовуються фінансові ме­тоди торгової політики, найсуттєвішими з яких є:

♦ субсидії:

♦ експортне кредитування;

♦ демпінг.

Субсидії— це грошові виплати, скеровані на підтримку наці­ональних товаровиробників За характером виплат вони поді­ляються на:

прямі — безпосередні виплати експортеру різниці між його затратами і отриманим доходом одразу ж після здійснення екс­портне: операції;

непрямі — приховане дотування експортерів наданням пільг в оподаткуванні, пільгових умов страхування, позик за ставками, нижчими за ринкові, тощо;

внутрішні субсидії— бюджетне фінансування виробництва товарів, що реально конкурують з імпортними;

експортні субсидії— бюджетні виплати національним експор­терам, що дає їм змогу продавати товар іноземним покупцям за цінами, нижчими, ніж на внутрішньому ринку.

Експортне кредитування — це метод, який передбачає фі­нансове стимулювання державного розвитку експорту націона­льними виробниками. Воно може здійснюватись у формах:

♦ кредитів національним експортерам від державних банків під ставку відсотка, нижчу за ринкову;

♦ державних кредитів іноземним імпортерам за умови дотри­мання ними зобов'язань купувати товари лише у фірм країни:

• страхування комерційних та політичних експортних ризиків національних експортерів.

Одним з методів субсидування експорту є демпінгвивезен­ня товарів за ціпами, нижчими, ніж на внутрішньому та сві­товому ринках, за рахунок державних субсидій експортерам або за рахунок зацікавлених фірм.

Розрізняють такі форми демпінгу:

спорадичний (епізодичний)— це епізодичний продаж зай­вих товарів на зовнішній ринок за заниженими цінами,

доцільний— експорт товарів за цінами, нижчими, ніж ціни внутрішнього ринку, або навіть нижчими, ніж витрати виробництва;

постійний— постійний експорт товарів за заниженими ці­нами,

зворотний— завищення цін па експорт порівняно з цінами продажу цих товарів на внутрішньому ринку;

взаємний— зустрічна торгівля двох країн одним і тим са­мим товаром за заниженими цінами.

Одним з нетарифних засобів регулювання міжнародної торгі­влі є правові інструменти, які детальніше вивчаються міжнарод­ним правом, але тісно пов'язані з міжнародною економікою. Найважливішими з них є торгові угоди та правові режими.

Торгові угоди укладаються між урядами країн здебільшого на 5—10 років і ратифікуються парламентами. За рішенням сторін вони можуть переглядатися і продовжуватися.

З правових режимів найчастіше використовуються режим найбільшого сприяння та національний режим.

Національний режим — це режим економічних відносин між державами, за якого кожна зі сторін встановлює для іноземних фізичних та юридичних осіб такий самий режим, як і для своїх.


Читайте також:

  1. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  2. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  3. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  4. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  5. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  6. Адміністративні методи управління
  7. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  8. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  9. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  10. Аерометоди
  11. Активні групові методи
  12. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Квотування (контингентування) — це обмеження щодо ва­ртості або кількості, які вводяться на Імпорт або експорт певних товарів на певний період. Квоти бувають | Основи мови HTML.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.046 сек.