И – обробка Т-подібного пазу з використанням круглого поворотного стола.
а б
Рисунок 4.4 Фрезерування зубів зубчастого колеса з використанням
універсальної ділильної головки (УДГ) (а, б); загальний вигляд УДГ (в)
ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 4:
Завдання 1. Розшифрувати модель верстату згідно варіанту з таблиці 4.1. Дані занести в таблицю 4.2.
Таблиця 4.1
Варіант
Верстат
Варіант
Верстат
Варіант
Верстат
Варіант
Верстат
6Р83ШП
6Н12
6Р13
6Н12П
6Р10
6М82
6Р80
6Р82Ш
6Р82Г
6Р82
6Р80ШП
6Р10КП
6Р12Б
6Р12
6Р83
6Р81Г
Таблиця 4.2
Модель верстата
Номер групи верстата / група верстата
Тип верстата в групі
Номер стола верстата
Клас точності верстата
Модер-нізація
Моди-фікація
Завдання 2.Згідно варіанту з таблиці 4.3 та рисункам 4.5 виконати ескізи. В залежності від положення вісі шпинделя визначити тип верстату (горизонтально- або вертикально-фрезерний). Вибрати з запропонованих нижче відповідні формулювання переходів до рисунків.
Таблиця 4.3
Варіант
№№ рисунків
Варіант
№№ рисунків
Варіант
№№ рисунків
Варіант
№№ рисунків
а, д
и, к
б, ж
р, с
б, е
е, л
а, к
с, т
в, г
н, о
д, и
к, с
з, к
г, м
л, п
м, а
Ø Фрезерувати горизонтальну площину, витримуючи розмір h;
Ø Фрезерувати вертикальну площину, витримуючи розмір b;
Ø Фрезерувати похилу площину, витримуючи розмір h та кут α;
Ø Фрезерувати похилу площину, витримуючи розмір h;
Ø Фрезерувати фасонну поверхню, витримуючи розмір h;
Ø Фрезерувати відкритий паз, витримуючи розміри a, b та h;
Ø Фрезерувати відкритий паз, витримуючи розміри a та h;
Ø Фрезерувати уступ, витримуючи розміри b та h;
Ø Фрезерувати відкритий кутовий паз, витримуючи розміри a, b та h;
Ø Фрезерувати відкритий радіусний паз, витримуючи розміри a, b та h;
Ø Фрезерувати паз "ластівчин хвіст", витримуючи розміри a, b та h;
Ø Фрезерувати закритий паз, витримуючи розміри a, l, c, b та h;
Ø Фрезерувати нижню частину Т-подібного пазу, витримуючи розміри a, b та h;
Рисунок 4.5 Ескізи до індивідуального завдання №4
Приклад виконання індивідуального завдання до лабораторної роботи № 4: