Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робота 2. Прогнозування хімічної обстановки та захист населення у «зоні лиха».

Дати оцінку обстановці що склалася на об’єкті «Б» у результаті руйнування ємності де зберігалася сильнодіюча отруйна речовина (СДОР). Під час аварії внаслідок переходу в атмосферу частини СДОР із зруйнованої ємності, а також випаровування його з площі розливу. утворилась хмара з вражаючою концентрацією СДОР. Від зруйнованої нкості на відстані L знаходиться населений пункт, який може потрапити у зону хімічного зараження (ЗХЗ).

Визначити: розміри можливих зон хімічного забруднення місцевості та запропонувати заходи щодо захисту працівників об’єкту та населення у зоні лиха.

Вихідні дані: Кількість СДОР, т. – 25;

Напрямок вітру, град. – 70°;

Швидкість вітру, V м/с – 2;

∆t,°C – 1° C;

Рельєф місцевості – закритий;

Відстань від зруйнованої ємкості

до населеного пункту L км. – 9;

Характер зберігання – не обваловано.

Алгоритм виконання розрахунків під час прогнозування хімічної обстановки:


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Населення
  3. II. Самостійна робота студентів.
  4. III. Захист інтересів клієнта
  5. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  6. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  7. IV. Науково-дослідницька робота.
  8. IV. Практична робота.
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  12. V. Робота з підручником




Переглядів: 538

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота 1. Прогнозування зон радіоактивного забруднення місцевості за слідом хмари. | А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.