Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Система навчаючих завдань

А. Тести.

Завдання 1 (I рівень складності)

Явище випадкової зміни частот алелей в популяції:

A. Популяційні хвилі;

B. Генетичний вантаж;

C. Еволюція;

D. Дрейф генів;

E. Добір.

Еталон відповіді: D

Завдання 2 ( ІІ рівень складності)

Яка таксономічна категорія не може бути використана для опису систематичного положення людини ?

A. Царство;

B. Відділ;

C. Ряд;

D. Підтип;

E. Родина.

Еталон відповіді: В

 

Завдання 3 ( III рівень складності)

Установіть відповідність між шляхами досягнення біологічного прогресу (1, 2, 3) і їх характерними ознаками (А, Б, В, Г, Д, Е)

 

1. Ароморфоз А. Спрощення будови організмів і їх способу

життя;

2. Ідіоадаптація Б. Незначні еволюційні зміни;

3. Загальна дегенерація В. Підвищення рівня організації еволюційної

групи;

Г. Пристосовні зміни створюють перспективи для подальшої еволюції;

Д. Ведуть до збільшення видової різноманітності;

Е. Дозволяють вийти в іншу адаптивну зону;

 

а) 1 – А, Б; 2 – В, Г; 3 – Д, Е;

б) 1 – Г, Д; 2 – А, Б; 3 – В, Е;

в) 1 – В, Г, Е; 2 – Б, Д; 3 – А;

г) 1 – В, Г; 2 – А, Е; 3 – А, Г;

д) 1 – Д, Е; 2 – Б, В; 3 – А, Г.

Еталон відповіді: в

Б. Задачі

Задача 1

В різні часи висловлювались різні заперечення проти теорії природного добору. Одне з них полягало в тому, що корисне спадкове відхилення не закріплюється в потомстві, тому що воно поодиноке і розчиняється в наступних поколіннях. Як з позицій синтетичної теорії еволюції можна спростувати це заперечення?

Еталон відповіді:

Це твердження невірне, тому що корисне спадкове відхилення (мутація) не поодиноке: будь-які мутації, нехай навіть дуже рідко, виникають з певною частотою. Крім того, якщо добір сприятиме збереженню цих мутацій (при умові, що їх носії мають певні переваги), то мутації будуть розповсюджуватись в популяції і частота їх з часом збільшиться.

Уявлення про «розчинення» мутацій в наступних поколіннях знаходиться в протиріччі і з законами успадкування. Для моногенних ознак характерне збереження будь-якого алеля, навіть у випадку повної відсутності фенотипового його прояву.

VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. центральная нервная система
  11. ISO9000. Як працює система управління якістю
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 826

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Орієнтовна основа дії | А) Методика проведення заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.