Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Система навчаючих завдань

А. Тести.

Завдання 1 (I рівень складності)

Явище випадкової зміни частот алелей в популяції:

A. Популяційні хвилі;

B. Генетичний вантаж;

C. Еволюція;

D. Дрейф генів;

E. Добір.

Еталон відповіді: D

Завдання 2 ( ІІ рівень складності)

Яка таксономічна категорія не може бути використана для опису систематичного положення людини ?

A. Царство;

B. Відділ;

C. Ряд;

D. Підтип;

E. Родина.

Еталон відповіді: В

 

Завдання 3 ( III рівень складності)

Установіть відповідність між шляхами досягнення біологічного прогресу (1, 2, 3) і їх характерними ознаками (А, Б, В, Г, Д, Е)

 

1. Ароморфоз А. Спрощення будови організмів і їх способу

життя;

2. Ідіоадаптація Б. Незначні еволюційні зміни;

3. Загальна дегенерація В. Підвищення рівня організації еволюційної

групи;

Г. Пристосовні зміни створюють перспективи для подальшої еволюції;

Д. Ведуть до збільшення видової різноманітності;

Е. Дозволяють вийти в іншу адаптивну зону;

 

а) 1 – А, Б; 2 – В, Г; 3 – Д, Е;

б) 1 – Г, Д; 2 – А, Б; 3 – В, Е;

в) 1 – В, Г, Е; 2 – Б, Д; 3 – А;

г) 1 – В, Г; 2 – А, Е; 3 – А, Г;

д) 1 – Д, Е; 2 – Б, В; 3 – А, Г.

Еталон відповіді: в

Б. Задачі

Задача 1

В різні часи висловлювались різні заперечення проти теорії природного добору. Одне з них полягало в тому, що корисне спадкове відхилення не закріплюється в потомстві, тому що воно поодиноке і розчиняється в наступних поколіннях. Як з позицій синтетичної теорії еволюції можна спростувати це заперечення?

Еталон відповіді:

Це твердження невірне, тому що корисне спадкове відхилення (мутація) не поодиноке: будь-які мутації, нехай навіть дуже рідко, виникають з певною частотою. Крім того, якщо добір сприятиме збереженню цих мутацій (при умові, що їх носії мають певні переваги), то мутації будуть розповсюджуватись в популяції і частота їх з часом збільшиться.

Уявлення про «розчинення» мутацій в наступних поколіннях знаходиться в протиріччі і з законами успадкування. Для моногенних ознак характерне збереження будь-якого алеля, навіть у випадку повної відсутності фенотипового його прояву.

VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. центральная нервная система
  11. ISO9000. Як працює система управління якістю
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 751

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Орієнтовна основа дії | А) Методика проведення заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.