Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задачі вивчення дисципліни

 

Головні задачі вивчення дисципліни полягають у забезпеченні можливості сприймання та розуміння навчального матеріалу дисципліни, пов’язаних з набуттям майбутньої спеціальності. Курс спирається на знання студентів основ вищої математики.

В результаті вивчення курса студенти повинні:

- знати:

– границі числових послідовностей та функцій;

– основні властивості неперервних функцій;

– теорії диференціального числення однієї та багатьох змінних;

– основи інтегрального числення;

– теорію звичайних диференціальних рівнянь та їх систем;

– теорію рядів;

– кратний та криволінійний інтеграл;

– теорію поля;

– теорію функцій комплексної змінної;

– основи операційного числення;

- вміти :

диференціювати функції кількох змінних;

– досліджувати функцію за загальною схемою та будувати її графік;

– володіти методами інтегрування;

– досліджувати на екстремум і умовний екстремум функцію багатьох змінних;

– розв’язувати диференціальні рівняння та їх системи;

– застосовувати диференціальне та інтегральне числення в інженерних задачах;

– змінювати змінну в кратних інтегралах;

– використовувати кратні інтеграли в геометрії та механіці;

– обчислювати криволінійні інтеграли;

– використовувати криволінійні інтеграли в геометрії та фізиці;

– досліджувати на абсолютну та умовну збіжність числові ряди;

– знаходити область збіжності та рівномірної збіжності функціональних рядів;

інтегрувати та диференціювати функції комплексної змінної.

 

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ДИСЦИПЛІНИ

 

Елементи лінійної, векторної алгебри та аналітичної геометрії

Система лінійних рівнянь. Визначники. Векторна алгебра. Елементи аналітичної геометрії на площині. Елементи аналітичної геометрії у просторі. Матриці. Криві та поверхні другого порядку.

Математичний аналіз(Неперервність функції, границя функції. Диференціальне числення функції однієї змінної)

Вступ до математичного аналізу. Границя числової послідовності. Границя функції. Неперервні функції. Похідна та диференціал. Основні теореми диференціального числення та їх застосування.

Математичний аналіз(Інтегральне числення. Функції багатьох змінних та їх диференціал)

Невизначений інтеграл. Визначений інтеграл. Невласні інтеграли. Застосування визначених інтегралів. Функції багатьох змінних. Частині похідні та диференціали. Класичні методи оптимізації функції багатьох змінних.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕДМОВА | Звичайні диференціальні рівняння та їх системи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.