Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторна робота № 7

Тема. Форми та шаблони для наповнення кущовими та квітковими рослинами

Мета роботи: ознайомитися з різними формами та шаблонами, які використовують для наповнення кущовими та квітковими рослинами та засвоїти технологію їх виготовлення.

 

Багато різноманітних композицій створюються не лише методом фігурної стрижки, але й за допомогою стаціонарних шаблонів із дроту та арматури, які заповнюються рослинами. Рослини, підростаючи, займають вільний простір всередині шаблону, а пагони, що попадають за шаблон, просто видаляються. Після досягнення потрібної форми шаблон можна зняти, а якщо це неможливо – залишити, за умови, що рослини повністю його маскують.

Останнім часом стали популярними композиції, у яких, окрім кущових чи деревних видів, приймають участь квіткові рослини. Таке поєднання дозволяє створювати досить колоритні композиції.

 

 

На композиції вгорі – голова Кия – засновника Києва, заквітчана зеленою та багряною альтернантерою. Обличчя виготовлене з глини. Сама конструкція наповнена ґрунтом, в який висаджуються рослини.

 

Композиція справа – «шапка Мономаха», князя Київської Русі. Для її оформлення використано такі рослини: гвоздика червона «Діамант», агератум «Блю Балл», гвоздика біла, колеус Блюме лимонний, альтернантера зелена та пурпурова, китиці очерету, бегонія вічноквітуча «Кармен», ірезіне Ліндена.

 

 

Квіткова композиція «Лелеки» символізує оптимістичний погляд у майбутнє. У повітря злітають двоє лелек – символи миру та надії. Для оформлення використано тагетес прямостоячий, агератум «Блю Балл», цинерарію приморську, бегонію вічноквітучу «Анді» (рожева) та «Кармен» (червона), ахірантес зеленолистий, ірезіне Ліндена.

На композиції внизу – елемент іспанської кориди. На спеціально створеній арені – триметровий бик, націлений на червоний плащ, за яким міг стати кожен бажаючий і сфотографуватися. Створюючи тварину, в ґрунт, що заповнював металевий каркас, було щільно висаджено паростки зеленої та пурпурової альтернантери, яка має невибагливу кореневу систему, легко приживається і тримається на вертикальних схилах тривалий час.

Композиція вгорі символізує Індію, зокрема священна тварина слон та фігура бога Шиви. Встановлений каркас наповнений ґрунтом; в місцях,де металевої сітки було недостатньо для його підтримки, каркас перетягували спеціальними шнурами. В отвори сітки висаджували рослини – вертикально, горизонтально та догори корінням. «Шкіра» слона виконана із цинерарії, яка добре стрижеться. На верхівці кибитки – жовтий тагетес.

Ще одна композиція – руденький кіт, що гріється на сонечку, упершись на дерево. Заквітчаний чорнобривцями, він ніби усміхається, демонструючи своє задоволення глядачам.

 

Таким чином, використовуючи металеві каркаси, заповнені ґрунтом, та висаджуючи на них різноманітні квіткові та трав’яні рослини, можна створювати різноманітні фігури – тварин, людей, абстрактні форми, досягаючи високих результатів та швидкого декоративного ефекту.

 

Завдання. Під час перегляду слайдів замалювати окремі конструкції шаблонів для створення топіарних фігур. У вигляді презентації MS Power Point подається 10 різновидів топі аріїв на шаблонах, які вже сформовані і зростають у садово-паркових об’єктах України та світу. До кожного слайду обов’язково додається коментар, з яких рослин створена композиція, та її місцезнаходження.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 948

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми стрижки та рекомендовані рослини | Лабораторна робота № 8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.