Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод половинного ділення (метод бісекцій)

Умова застосовності методу половинного ділення припускає безперервність функції ƒ(х) на проміжку [a ; b].

Уточнення значення кореня проводиться шляхом побудови послідовності, що сходиться

 

xк =(ак + bк) / 2 , к = 1, 2, (1.4)

 

За а1 , b1 приймаємо відповідно а , b .

Припускаючи, що наближення xn (де n – фіксоване значення к ) відомо, для знаходження xn+1 вибираємо наступні значення an+1 , bn+1 в залежності від знака добутку f(an ) * f(xn ) .

Якщо f(an ) * f(xn ) < 0 , то bn+1 вважаємо рівним знайденому значенню xn і an+1 рівними an , інакше bn+1 = bn , an+1 = xn .

На рис. 1.1 зображена поведінка послідовних наближень у випадку ƒ(а) < 0 , ƒ(b) > 0 .

 

Рисунок 1.1 – Графічне зображення методу бісекцій

 

Рішення рівняння (1.1) вважається знайденим з точністю Е , якщо виконається умова

| хк + 1хк | < Е (1.5)


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  10. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  11. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  12. III. За виділенням або поглинанням енергії




Переглядів: 806

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА: Методи розв’язання алгебраїчних і трансцендентних рівнянь | Метод хорд (метод пропорційних чисел)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.