Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Алгоритм розв’язування задач цілочислового програмування

Алгоритм розв’язування задач цілочислового програмування наступний:

1. Розв'язується задача лінійного програмування без обмежень на цілочисельність, наприклад, симплекс-методом.

2. Якщо оптимальне рішення задачі лінійного програмування нецілочисельне, то проводиться «велика ітерація». Будується лінійне обмеження, якому задовольняє будь-яке цілочисельне рішення задачі і не задовольняє отримане оптимальне нецілочисельне значення. Геометрично це означає – провести перетин (гіперплощина), який відсікав би нецілочисельну вершину, не зачіпаючи решту цілочисельних крапок. Такий перетин називають правильним. Правильний перетин повинен задовольняти наступним умовам:

1) умова відсікання: оптимальне рішення задачі лінійного програмування не задовольняє умові відсікання;

2) умова правильності: всі цілочисельні рішення задачі задовольняють умові відсікання.

Оскільки для початкової задачі додаткове обмеження (відсікання) даватиме неприпустиме базисне рішення, необхідно провести «малі ітерації» для отримання оптимального рішення. Якщо отримане оптимальне рішення нецілочисельне, то проводиться наступне відсікання. В іншому випадку пошук завершений.

Р. Гомори запропонував ідею формування додаткових обмежень, яка призводить до вирішення задач цілочислового програмування за кінцеве число кроків.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАДАЧИ ДЛЯ ПРАКТИЧЕСКИХ ЗАНЯТИЙ И САМОСТОЯТЕЛЬНЫХ РАБОТ
  2. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  3. III. Інформаційне забезпечення задачі
  4. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  5. IV. Алгоритм вирішення задачі
  6. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  7. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. Rete-алгоритм
  10. VІ УМОВИ ЗАДАЧ
  11. Word problem (задачи)
  12. А) Задачі, що розкривають зміст дій




Переглядів: 944

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні поняття і сутність цілочислового програмування | Метод Гомори

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.