Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад 4.2.2

Заданий масив цілих чисел A(n) . За бажанням користувача знайти або найбільший елемент масиву та його номер, або кількість кратних числу 5 елементів масиву.

Варіант розрахунку вибирається користувачем за допомогою перемикачів (OptionButton) .

 

Введемо змінну max , в яку будемо записувати найбільший з переглянутих на цю мить елементів масиву, змінну mp – для збереження номера цього елемента . Через k позначимо лічильник кратних числу 5 елементів. Спочатку вважаємо, що максимальний елемент, тобто max , дорівнює (-105) , що не повинно перевищувати елементи масиву A(n) .

Розглянемо два способи рішення задачі.

 

Спосіб 1

Добавимо форму до проекту. Інтерфейс задачі даний на рис. 4.6.

Змінимо властивості Caption , WordWrap для елементів OptionButton1, OptionButton2, CommandButton1, Label1, Label2, Label3 на відповідні тексти. Для текстового вікна (TextBox1) , в якому буде відображатись масив A(n) змінюємо властивості MultiLine , Scrollbars .

 

 

Рисунок 4.6 - Форма до задачі 2 для способу 1


Читайте також:

  1. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Базові та прикладні класифікації
  6. В Додатку до диплома (приклад)
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Вивчення прикладу СК: моніторинг дотримання положень КПК ООН з боку СК
  10. Визначення і приклади
  11. Виокремте з обраної програми концептуальну ідею, мету, наведіть 1-2 приклади форм і методів її реалізації.
  12. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 4.2.1 | Код програми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.