Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад 4.3.3

Задана квадратна матриця. Підрахувати найбільший елемент

1) вище головної діагоналі ;

2) вище побічної діагоналі ;

3) двох з вказаних випадках.

Для організації введення даних і виведення результатів створимо форму, в якій розмістимо такі елементи керування:

· написи Label1, Label2, Label3 , у яких властивості Caption змінені на тексти, що зазначені на рис. 4.22. Крім того, у написів змінена властивість Font - шрифт, його розмір - 10, і жирністьBold ;

· текстові поля TextBox1, TextBox2 для введення початкової інформації. У цих об’єктів також змінена властивість Font ;

· для текстового поля TextBox1 , яке призначене для виведення матриці змінені додатково властивості MultiLine=True, WordWrap=True, щоб виводити в полі текст у декілька рядків, ScrollBars – 3 ;

· командна кнопка CommandButton1, з якою зв’язується процедура рішення задачі. Змінена властивість Caption на текст, що зазначений на кнопці, властивості Font - розмір, жирність ;

· користувач обирає потрібний варіант за допомогою прапорців CheckBox1 , CheckBox2, у яких змінені властивості Caption, Font .

 

 

Рисунок 4.22 - Інтерфейс прикладу 4.3.3

 


Читайте також:

  1. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Базові та прикладні класифікації
  6. В Додатку до диплома (приклад)
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Вивчення прикладу СК: моніторинг дотримання положень КПК ООН з боку СК
  10. Визначення і приклади
  11. Виокремте з обраної програми концептуальну ідею, мету, наведіть 1-2 приклади форм і методів її реалізації.
  12. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.




Переглядів: 482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Код програми | Код програми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.