Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні етапи побудови імітаційних моделей. Визначення задачі та її аналіз як етап побудови імітаційних моделей

Послідовність складання імітаційної моделі передбачає такі кроки:

1) визначення задачі та її аналіз;

2) визначення вимог до інформації;

3) збирання інформації;

4) висування гіпотез і прийняття припущень;

5) встановлення основного змісту моделі;

6) визначення параметрів, змінних і критеріїв ефективності;

7) опис концептуальної моделі й перевірка її вірогідності;

8) побудова логічної структурної схеми (блок-схеми).

На першому етапі моделювання конкретного об’єкта (системи) на ЕОМ необхідно побудувати концептуальну модель процесу функціонування цієї системи, а потім провести її формалізацію. Іншими словами, основним змістом цього етапу моделювання є перехід від загального опису системи за допомогою висловів до її математичного опису. Найбільш відповідальними моментами у цій роботі є спрощений опис системи, тобто відокремлення самої системи від зовнішнього середовища та вибору основного змісту моделі.

На етапі постановки задачі імітаційного моделювання необхідно:

1) звернути увагу на існування задачі та необхідність машинного моделювання;

2) дослідити задачу за матеріалами літературних джерел;

3) дати чітке формулювання задачі;

4) вибрати методику розв’язування;

5) з’ясувати наявність ресурсів, необхідних для моделювання задачі на комп’ютері;

6) визначити масштабність задачі та можливість її поділу на окремі підзадачі;

7) визначити послідовності розв’язання підзадач.

На етапі роботи, пов’язаної з аналізом задачі моделювання виконуються такі функції:

1) обираються критерії оцінки процесу функціонування системи, що досліджується;

2) виділяються системи ендогенних та екзогенних змінних моделі;

3) обираються можливі методи ідентифікації;

4) виконується попередній аналіз наступних двох етапів моделювання.

 


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. ABC-XYZ аналіз
  3. CMM. Визначення моделі зрілості.
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  6. I. Аналіз контрольної роботи.
  7. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  9. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  10. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  11. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  12. II. Основні засоби




Переглядів: 578

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні етапи побудови імітаційних моделей | Визначення вимог до інформації як етап побудови імітаційних моделей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.