Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕ ДЕННЯ ПРАКТИКИ

Практика студентів регламентується відповідними документами ІПО КПУ і складається з трьох етапів.

1. Підготовчий.

На цьому етапі викладачі кафедри управління навчальним закладом та педагогіки вищої школи розробляють програму практики. Протягом семестру, що передує практиці, студенти ознайомлюються з програмою; на її основі розробляють індивідуальні плани роботи, враховуючи специфіку установи, де відбуватиметься практика. Керівник практики перевіряє і коригує плани згідно з функціональними обов’язками педагога вищої школи і темою дипломної роботи студента.

За тиждень до початку практики випускаюча кафедра організовує настановчу конференцію, де визначаються мета, завдання, які повинен реалізувати практикант, і здійснюється прикріплення студентів за керівниками-викладачами, які керуватимуть практикою.

2. Основний.

Робочий день практиканта визначається правилами трудового розпорядку та режимом роботи установи або організації, де студент проходить практику. Кожний студент працює за індивідуальним планом. План практики необхідно скласти так, щоб у ньому було максимально розкрито функції, які виконує психолог у своїй практичній діяльності.

З огляду на зазначені вимоги, індивідуальний план студента-практиканта повинен бути спрямований на формування вмінь і навичок у таких сферах діяльності педагога вищої школи:

1. Спостерігання за професійною діяльністю викладача вищої школи.

2. Практична самостійна робота у якості викладача.

3. Педагогічна експертиза.

4. Прогностична спрямованість: розробка, апробація і застосування педагогічних моделей.

Практика починається з ознайомлення з організацією, керівником, змістом практичної діяльності педагога вищої школи. Безпосереднє вивчення роботи викладача вищої школи передбачає насамперед ознайомлення з документацією.

У процесі проходження практики студент-практикант спостерігає за поведінкою викладача вищої школи, фіксує його реакції на зовнішні впливи.

Труднощі, які виникають у практиканта під час практики, вирішуються під час групових та індивідуальних консультацій з методистами та викладачми. Найчастіше труднощі пов’язані з визначенням завдань взаємодії практиканта з виклалачми та студентами, з виробленням стратегії роботи з ним.

Практикант веде “Щоденник практики”, а також вивчає матеріали, що відповідають темі дипломної роботи.

3. Підсумковий.

На цьому етапі студент-практикант узагальнює виконану роботу. У заключній частині складаються рекомендації щодо удосконалення роботи викладача вищої школи та здійснюється рефлексивний аналіз власної практики.

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  4. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  5. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  6. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  7. II. Організація і проведення спортивних походів
  8. II. Організація перевезень
  9. II. Організація перевезень
  10. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  11. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  12. III. Организация проведения государственной экспертизы




Переглядів: 433

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРАКТИКИ МАГІСТРАНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ» | ЗМІСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.