Об`єктом переддипломного вивчення є організація навчально-виховного процесу у вищих освітніх закладах:
- особливості реалізації державної концепції освіти;
- основні соціально-економічні ат професійні показники (склад, текучість, структура, рівень підготовки);
- особливості організації та функціювання;
- аналіз сучасних тенденцій у вищій професійній освіті;
- інноваційні процеси;
- структура та особливості реалізації професійної діяльності;
- складові професійної компетентності фахівця вищої школи;
- концепти дидактичного процесу у вищому навчальному закладі;
- сучасні технології навчально-виховної роботи та механізми їх реалізації та інше.
Практика передбачає, як варіант, вивчення особливостей міжособистісної взаємодії в освітньому просторі:
- педагог як суб’єкт педагогічної діяльності (організація освітнього простору, керівництво навчальною роботою студентів);
- студент як суб’єкт навчально-виховної діяльності (організація та активізація самостійної роботи);
- управління навчально-виховним процесом (поняття і функції управління, загальна, організаційна структури управління процесом підготовки студентів);
- корекція негативного впливу зовнішнього середовища (урахування та робота з негативними факторами, які впливають на процес формування особистості);
- ресурси навчальної діяльності особистості (індивідуально-психологічні особливості, здібності, вікові особливості розвитку особистості);
- організацію науково-практичної діяльності (планування, мотивацію, особливості та основні механізми реалізації) та інше.
Вивчення за час проходження педагогічної практики відзначених основних показників допоможе магістру придбати навички та знання, які є основою для формування кваліфікованого фахівця з педагогіки вищої школи.