Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

 

Об`єктом переддипломного вивчення є організація навчально-виховного процесу у вищих освітніх закладах:

- особливості реалізації державної концепції освіти;

- основні соціально-економічні ат професійні показники (склад, текучість, структура, рівень підготовки);

- особливості організації та функціювання;

- аналіз сучасних тенденцій у вищій професійній освіті;

- інноваційні процеси;

- структура та особливості реалізації професійної діяльності;

- складові професійної компетентності фахівця вищої школи;

- концепти дидактичного процесу у вищому навчальному закладі;

- сучасні технології навчально-виховної роботи та механізми їх реалізації та інше.

Практика передбачає, як варіант, вивчення особливостей міжособистісної взаємодії в освітньому просторі:

- педагог як суб’єкт педагогічної діяльності (організація освітнього простору, керівництво навчальною роботою студентів);

- студент як суб’єкт навчально-виховної діяльності (організація та активізація самостійної роботи);

- управління навчально-виховним процесом (поняття і функції управління, загальна, організаційна структури управління процесом підготовки студентів);

- корекція негативного впливу зовнішнього середовища (урахування та робота з негативними факторами, які впливають на процес формування особистості);

- ресурси навчальної діяльності особистості (індивідуально-психологічні особливості, здібності, вікові особливості розвитку особистості);

- організацію науково-практичної діяльності (планування, мотивацію, особливості та основні механізми реалізації) та інше.

Вивчення за час проходження педагогічної практики відзначених основних показників допоможе магістру придбати навички та знання, які є основою для формування кваліфікованого фахівця з педагогіки вищої школи.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Короткий зміст
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕ ДЕННЯ ПРАКТИКИ | БАЗИ ПРАКТИКИ ТА СТАЖУВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.