Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклади тестових завдань (закрите тестування)

1. Кому належить перша спроба вживання слова “культура” як теоретичного гуманітарного терміна, синоніму вихованості та освіченості людини?

a. Марку Порцію Катону Старшому;

b. Марку Тулію Цицерону;

c. Самуелю Пуфендорфу;

d. Жан-Жаку Руссо.

 

2. На які провідні форми прийнято поділяти культуру за масштабністю?

a. світову, регіональну, етнічну, національну;

b. елітарну, масову, народну;

c. матеріальну, духовну;

d. субкультуру, контркультуру.

 

3. Яку назву мав різновид портретного живопису ХVІІІ ст., що зображував меценатів – опікунів церков?

a. парсуна;

b. парадний портрет;

c. ктиторський портрет;

d. бюст.

 

4. Які навчальні заклади давали у ХІХ столітті середню освіту?

a. парафіяльні школи;

b. повітові училища;

c. гімназії;

d. народні училища.

 

5. Назвіть ім’я видатного українського театрального режисера першої третини ХХ ст., очільника Молодого театру в Києві та театру «Березіль» у Харкові, котрий плідно співпрацював із драматургом М. Кулішем, поставивши майже всі його п’єси.

a. Гнат Юра;

b. Борис Кривецький;

c. Лесь Курбас;

d. Амвросій Бучма.

 



Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  8. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. IV. Повідомлення теми та завдань уроку.




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роль Галицько-Волинської Русі у збереженні та розвитку української культури. | Підсумковий контроль і правила модульно-рейтингового оцінювання знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.