Як правило, людина, яка запрошує, сплачує чек. Щоб уникнути будь-яких незручностей, під час запрошення необхідно чітко сформулювати мету ланчу, а також те, хто сплачуватиме чек. Ви можете сказати, наприклад: "Я хочу запросити Вас на ланч, щоб відсвяткувати підписання контракту. Чи підійде Вам середа, 26-го цього місяця?"
Якщо ви добре знаєте людину, підтримуєте з нею тісні контакти і часто разом буваєте на ланчах, абсолютно прийнятним буде кожному з вас сплатити за свій ланч окремо ("go dutch"). Запрошуючи на ланч такого роду замість "Я запрошую Вас/тебе на ланч" краще сказати: "Давайте/давай разом підемо на ланч у вівторок 14-го". У будь-якому разі у питанні про те, хто оплачує ланч, не може бути ніякої нечіткості та невизначеності.
ПОПЕРЕДНЄ ЗАМОВЛЕННЯ РЕСТОРАНУ
Багато ділових ланчів, які є традиційними, рутинними для їх учасників, проходять у великих ресторанах, які відомі досить швидким, якісним обслуговуванням та достатньо вишуканими стравами. Але якщо ланч має особливе значення для вас, попереднє замовлення обов'язкове. Ви завжди можете змінити, або навіть відмінити своє замовлення у разі, коли обставини змінилися: необхідно перенести ланч на більш ранній час; кількість гостей зменшилась і т. ін. Значним порушенням норм етикету стане будь-яка затримка початку ланчу, пов'язана з відсутністю вільних столиків: ваш гість/ваші гості не можуть гаяти свій час через вашу непередбачливість або неорганізованість.
Для того, щоб зробити замовлення, ви повинні мати додаткову інформацію, крім дати та часу ланчу. Вам необхідно знати точне число гостей. Якщо ви не можете назвати конкретну цифру, замовляйте більшу кількість місць — легше забрати непотрібні стільці, ніж додати їх. У деяких місцях необхідно вказати, який зал, частину ресторану ви бажаєте замовити: там, де палять, чи там, де палити заборонено. Якщо ви маєте певне, особливе, побажання щодо місця розташування стола/столів, скажіть про це, роблячи замовлення, наприклад: "у зимовому саду", "з видом на річку", "максимально затишне місце" тощо. Ви можете також висловити своє побажання щодо конкретного офіціанта, який би вас обслуговував.