Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рекламні засоби: класифікація, вибір та оцінка

Залежно від місця, де за допомогою певних засобів відбувається контакт з потенційними покупцями, розрізняють зовнішні та внутрішні засоби реклами на місці продажу.

Один з парадоксів зовнішньої реклами — вона має одночасно і гармоніювати з оточенням, і бути разючою, одразу впадати в око.

Головна її мета — донести ту чи іншу інформацію та вписатися в загальний пейзаж, доповнюючи рекламними елементами об'єкти, що вже діють поряд: вулиці — рекламними щитами, транспорт — слоганами й текстом, будинки — написами та світловими табло, не порушуючи при цьому чинного законодавства про рекламу.

До зовнішніх засобів реклами на місці продажу відносять:

- рекламу в пресі (газетах та журналах),

- на телебаченні,

- рекламні щити,

- рекламу на транспорті,

- пряму поштову рекламу,

- рекламу на повітряних кулях та аеростатах,

- участь у ярмарках та виставках тощо

До внутрішніх засобів реклами відносять:

- приміщення та обладнання торгової зали,

- упаковку,

- внутрішнє телебачення,

- радіо,

- каталоги,

- листівки,

- плакати,

- панно тощо.

Найефективніший спосіб привернути увагу покупця, що здійснює свій вибір в магазині - грамотне використовування POS-матеріалів. POS-матеріали.POSM роздатко́ві матеріа́ли, англ. POS materials— це матеріали, що сприяють просуванню бренду або товару на місцях продажів. POS матеріали служать для додаткового залучення уваги і ефективного просування товарів.

Покупці, вивчаючи POS-матеріали, швидко і легко одержують інформацію про переваги продукції. Таким чином, за рахунок інформативності і здатності привертати увагу до товару, POS-матеріали стимулюють продажі. Вміло спланувавши рекламну кампанію, можна навіть при скромному бюджеті успішно просувати свій товар в місцях продажів.

Види POSM: листівка (англ. leaflet), «хитайко» (англ. wobbler)

фірмові прилавки, атрибутика з емблематикою фірми, чий товар просувається (попільнички, столики)

Фахівці з реклами на місці продажу товарів всі засоби реклами поділяють на такі види:

1. Періодична реклама з'являється через певні проміжки часу: щодня, один раз на тиждень, один раз на місяць. Носіями періодичної реклами є газети, торгово-інформаційні видання, змішані видання типу довідників, журналів, видань різних організацій, які мають великий тираж і значне поширення.

2. Пряма реклама (на відміну від інших рекламних засобів) дає змогу звернутися безпосередньо до тих людей, які справді можуть стати покупцями. Незалежно від того, чи надсилають рекламні матеріали на певну адресу конкретній людині, чи розносять по домівках, чи просто вручають відвідувачам, коли вони входять у торговий заклад, на засоби прямої реклами зверне увагу відносно невелика кількість людей — справді перспективних покупців.

3. Радіореклама торгового закладу або товарів, які в ньому реалізуються, є найпоширенішим способом повідомлення в торгівлі. Радіо є найдемократичнішим засобом зв'язку торгового закладу з покупцями, а радіореклама — дешевою, гнучкою, її легко «вмонтувати» в будь-які інші передачі: концерти, випуски новин, спортивні передачі, навіть у прогнози погоди.

4. Телевізійна реклама має більші переваги, бо в ній поєднуються три компоненти — звук, зображення та рух, вона є оперативною та психологічно впливовою. Але вона дорога, і, так само як і радіо, надто короткочасна та швидко втрачає актуальність.

5. Образотворча (художня) реклама подає рекламний матеріал за допомогою написів та рисунків на папері, картоні, фанері, металі, пластмасі тощо. Це можуть бути яскраво оформлені маленькі цінники, об'яви, плакати, вітражі, велетенські художні панно на вулицях та будинках. Характерною ознакою образотворчої реклами є те, що її призначено для одночасного огляду великою кількістю людей.

Основні засоби та носії реклами представлено в табл. 8.1.:

Таблиця 8.1.

Класифікація засобів та носіїв реклами в торгівлі [11]

Види реклами Рекламний носій
внутрішній зовнішній
Друкована багатотиражна Листівки, вкладиші, пам’ят­ки, етикетки, рекламні тексти на упаковці Рекламні звернення і статті в газетах і журналах, календарі, каталоги, рекламні листи, рекламні листівки
Плакатно-графічна (образотворча) Вивіски, внутрішні плакати, афіші, покажчики стелажні та настінні прейскуранти Рекламні оголошення, ву­личні плакати та транспаранти, панно, щити, плакати, афіші на транспорті
Світлова Світлові вивіски, електрон­ні табло та покажчики Світлові плакати, панно, електронні щити, «рядок, що біжить»
Кінореклама Кіноролики в кінотеатрах Кіноекрани у зовнішніх вітринах торгових закладів
Відеореклама Телевізори у внутрішніх вітринах торгових закладів, реклама на телебаченні Телевізори поза торговими закладами
Радіореклама Радіотрансляційна мережа торгового закладу Рекламні оголошення та рекламні звернення на місцевому або державному каналах радіомережі
Усна реклама та інші види реклами Консультації працівників торгового закладу, консультації спеціалістів, виставки, демонстрації товарів у дії, покази мод безпосередньо в торговому залі, вітрини та інше торгове обладнання Інформація в середовищі покупців, виставки та ярмарки, Інтернет, показ мод у спеціальних залах, реклама на сувенірах тощо

Рекламна діяльність складається з таких етапів:

— вивчення споживачів та покупців, товарів та ринків продажу цих товарів;

— стратегічне планування;

— прийняття тактичних рішень;

— оперативне планування;

— контроль ефективності прийнятих з питань реклами рішень.

Стратегія торгового підприємства зумовлює рекламну стратегію: імідж торгового підприємства в рекламній кампанії, можливість та необхідність використання тих чи інших засобів та носіїв реклами. До рекламної стратегії входить і створення належного іміджу торгового закладу.

Що саме рекламувати, як і скільки давати рекламних звернень, якого обсягу, в якому оформленні, як часто оновлювати рекламний інтер'єр торгового закладу, скільки грошей використати на рекламу — все це становить рекламну тактику торгового закладу.

До оперативного (поточного) планування належить розробка конкретного рекламного звернення та плану його показу.

До конролю належить прийняття ефективних рішень з питань реклами та їх коригування у випадку необхідності.

 


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
  3. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  4. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  5. IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  6. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  7. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  8. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  9. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  10. А) Грошова оцінка земель по Україні
  11. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  12. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії




Переглядів: 5754

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реклама на місці продажу: сутність та зміст | Вітрина як засіб реклами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.