Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення потреби в автотранспорті і робочій силі.

Потребу в автотранспорті визначають після заповнення таблиці, вихідні дані беруть для неї з таблиці (пункт 1.3). На основі цих даних будують графіки використання автомобілів (по осі абсцис відкладають календарні строки року, а по осі ординат - кількість автомобілів.

 

План використання вантажних автомобілів.

Номер сільськогосподарських робіт за планом Назвасільськогосподарських транспортних робіт Календарні строки робіт Обсяг робіт т,т·км Марка автомобілів Потреба в автомобілях

 

Потреба в робочій силі

Потребу в робочій силі для вирощування і збирання сільськогосподарських культур визначають за допомогою графіка завантаження робітників. Графіки завантаження механізаторів і допоміжних робітників (ЛІ с.281 рис84) будують окремо в прямокутних координатах: на осі абсцис відкладають дні календарного року, а по осі ординат - кількість робітників, зайнятих щоденно на виконанні сільськогосподарських робіт. Будують за даними, наведеними у таблиці (пункт 1.3) а у зведеному плані роботи тракторів.

 


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. Exercise 2. Преобразуйте предложения, употребив инфинитив в функции определения.
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  10. XI. ОТПУСК ТЕПЛОВОЙ ЭНЕРГИИ ВНЕШНИМ ПОТРЕБИТЕЛЯМ
  11. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  12. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм




Переглядів: 429

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок оптимального складу МТП. | Побудова річного лінійного графіка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.