Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМ. І.І.МЕЧНИКОВА

ЕКОНОМІКО-ПРАВОВИЙ ФАКУЛЬТЕТ

 

Кафедра цивільно-правових дисциплін

 

 

Програма курсу та методичні рекомендації

До вивчення навчальної дисципліни

 

«ОХОРОНА ПРАЦІ В ГАЛУЗІ»

 

 

Для студентів денного відділення економіко-правового факультету

Напрям підготовки: 7.03040101 «Правознавство»

 

Освітньо-кваліфікаційний рівень «Спеціаліст»

 

Одеса – 2014

 

Укладач:

Потопахіна О.М., к. ю. н., доцент кафедри цивільно-правових дисциплін.

 

Рецензенти:

 

Канзафарова І.С.,д.ю.н., професоркафедри цивільно-правових дисциплін;

Труба В.І.,к. ю. н., доцент кафедри цивільно-правових дисциплін.

 

Затверджено:

рішенням кафедри цивільно-правових дисциплін,

протокол № 1 від «29» серпня 2014 р.

 

Рекомендовано до друку:

Вченою Радою економіко-правового факультету,

протокол № 1 від « 5» вересня 2014 р.

 

ЗМІСТ

1. ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ  
2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ  
3. ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Охорона праці в галузі»  
3.1 ПРОГРАМА КУРСУ ТА ЗАСОБИ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ  
3.2 ЗАСОБИ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ  
   
4. СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Охорона праці в галузі»  
5. ТЕМИ СЕМІНАРСЬКИХ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ  
6. САМОСТІЙНА РОБОТА  
7. МЕТОДИ НАВЧАННЯ  
8. МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ  
9. РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЯКІ ОТРИМУЮТЬ СТУДЕНТИ  
10. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ  
11. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА ДО ВИВЧЕННЯ КУРСУ«Охорона праці в галузі»  
12. ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ  

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

Найменування показників Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
денна форма навчання заочна форма навчання
Кількість кредитів - 1 Право   Нормативна  
Правознавство 7.03040101
Модулів - 1   Рік підготовки:
Змістових модулів -1 2-й  
Індивідуальне науково-дослідне завдання Семестр
Загальна кількість годин - 36   4-й  
Лекції
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 2,0 самостійної роботи студента – 2,0 Освітньо-кваліфікаційний рівень: спеціаліст 8 год. 6 год.
Практичні, семінарські
8 год. 2год.
Лабораторні
   
Самостійна робота
20год. 28 год
ІНДЗ: 36 год. 36 год
Вид контролю: іспит
         

 

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

„Охорона праці в галузі”

 

Навчальна дисципліна „Охорона праці в галузі” вивчається згідно з робочим навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „спеціаліст” для напряму6.060101 «Правознавство».

„Охорона праці в галузі” – нормативна дисципліна, яка вивчається в вищих закладах з метою формування у майбутніх фахівців знань щодо стану і проблем охорони праці в галузі, складових і функціонування системи управління охороною праці та методів і засобів забезпечення умов виробничого середовища і безпеки праці в галузі згідно з чинними законодавчими та іншими нормативно-правовими актами.

Загальний обсяг часу для вивчення дисципліни складає 36 годин. Форма підсумкового контролю – іспит.

Вивчення дисципліни базується на знаннях з питань безпеки, отриманих студентами при освоєнні навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр (дисципліни „Безпека життєдіяльності”, „Екологічне право”, „Основи охорони праці”, „Трудове право”, „Психологія”, „Соціологія”, «Крімінальне право», «Адміністративне право». Програма дисципліни „Охорона праці в галузі” передбачає вивчення питань охорони праці стосовно конкретної галузі і особливостей професійної діяльності майбутніх фахівців. Дисципліни, в яких можуть бути використані знання, уміння і навички, що формуються при вивченні курсу – „Організація виробництва”, „Економіка підприємства”, „Проектування цехів ОМТ”. Вивчення курсу є завершальним етапом формування юристів-економістів відповідно до кваліфікаційних вимог до випускників вузів.

Метою навчальної дисципліни є засвоєння навчальної інформації та формування компетенції з рішення питань охорони праці в професійній діяльності.

Мета курсу“Охорона праці в галузі” – одержання студентами як теоретичних, так і практичних знань, необхідних для творчого рішення питань, зв’язаних з опрацюванням і вибором технології і устаткування, які виключають або доводять до мінімуму виробничий травматизм і фахове захворювання, а також забезпечують охорону навколишнього середовища.

Вивчення дисципліни забезпечує формування здатностей та умінь, що зазначені в освітньо-професійних програмах підготовки фахівців:

- оцінити динаміку ефективності функціонування СУОП, обґрунтувати пропозиції щодо удосконалення СУОП;

- визначати вимоги норм, вимірювати і розраховувати фактичні величини виробничих небезпек і шкідливостей, визначати шляхи зниження їх від’ємного впливу на працюючих;

- організувати розслідування нещасного випадку на виробництві;

- визначати коефіцієнти частоти і тяжкості травматизму, напрями робіт та заходи щодо профілактики виробничого травматизму;

- проводити атестацію робочих місць відповідно до встановленої методики, визначати оптимальні рішення по поліпшенню умов праці;

- оцінити безпечність технологічного обладнання та виробничих процесів за окремими чинниками.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності
  10. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 740

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.