Фасилітаторська функція викладача психології (вчитель як організатор умов навчання).
Поняття фасилітація і фасилітатор (від англійського допомагати, сприяти) прийшли в педагогіку з гуманістичної психології. Поява цих понять пов'язана з переходом до нової парадигми навчання, в якій головне завдання – підготовка дитини до творчої участі в житті. У новій парадигмі навчання вчитель повинен вже не стільки передавати знання, скільки створювати умови для самостійного їх відкриття і виявлення. Таким чином, учитель-фасилітатор – це педагог, який сприяє засвоєнню нового.
Очевидно, що фисилітація повинна бути властива педагогу-психологові як чинник ефективної організації взаємовідношення «вчитель-учень», що будується на щирості, позитивному ставленні до учня, студента, емпатичному розумінні. Викладач-психолог не відгороджується від учнів маскою наставника. Він спілкується як жива людина, відкрито виражаючи свої відчуття.
За Роджерсом, «прийняти учня – це активно виразити йому довіру й упевненість в його можливостях».