Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фасилітаторська функція викладача психології (вчитель як організатор умов навчання).

Поняття фасилітація і фасилітатор (від англійського допомагати, сприяти) прийшли в педагогіку з гуманістичної психології. Поява цих понять пов'язана з переходом до нової парадигми навчання, в якій головне завдання – підготовка дитини до творчої участі в житті. У новій парадигмі навчання вчитель повинен вже не стільки передавати знання, скільки створювати умови для самостійного їх відкриття і виявлення. Таким чином, учитель-фасилітатор – це педагог, який сприяє засвоєнню нового.

Очевидно, що фисилітація повинна бути властива педагогу-психологові як чинник ефективної організації взаємовідношення «вчитель-учень», що будується на щирості, позитивному ставленні до учня, студента, емпатичному розумінні. Викладач-психолог не відгороджується від учнів маскою наставника. Він спілкується як жива людина, відкрито виражаючи свої відчуття.

За Роджерсом, «прийняти учня – це активно виразити йому довіру й упевненість в його можливостях».


Читайте також:

  1. Активні методи навчання психології.
  2. Антічній період історії психології як частина философського періоду (VI ст. до н.ч. до I Y ст .н.ч.)
  3. Атрибутивна функція ґерундива
  4. Багатомірність і сутність культури виявляється в її основних функціях: соціальній (гуманістичній), пізнавальній, аксиологічній, семіотичній, нормативній.
  5. Базові принципи психології спорту.
  6. Базовою для інтегрального числення є така теорема: ТЕОРЕМА 2. Якщо функція неперервна, то для неї існує
  7. Бюджетування як функція фінансового контролінгу
  8. В практичній психології
  9. Вивчення комунікативних і організаторських умінь
  10. Видами співучасників злочину, поряд із виконавцем, є організатор, підбурювач та пособник.
  11. Визначення предмета психології
  12. Визначення предмета психології та педагогіки. Зв’язок психології та педагогіки




Переглядів: 482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Експертна функція викладача психології. | Експертна функція викладача психології (вчитель як експерт).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.