Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація фінансової роботи банку та характеристика його фінансових ресурсів.

Робочим місцем є фінансово-аналітична служба.

Студент з’ясовує, як саме організується фінансова робота в банку, які структурні підрозділи виконують її і як з ними взаємодіють інші структурні підрозділи банку.

На робочих місцях студенти вивчають: організацію фінансової роботи в банку, а саме: фінансове планування, оперативну фінансову роботу, контрольно-аналітичну роботу.

Студенту необхідно вивчити склад, структуру та порядок формування і руху фінансових ресурсів банку:

· основний капітал (капітал 1-го рівня):

а) фактично сплачений зареєстрований статутний капітал;

б) розкриті резерви, що створені або збільшені за рахунок нерозподіленого прибутку: дивіденди, що направлені на збільшення статутного капіталу; емісійні різниці; резервні фонди, що створюються згідно із законами України; загальні резерви, що створюються під невизначений ризик при проведенні банківських операцій; прибуток минулих років; прибуток минулих років, що очікує затвердження.

· додатковий капітал (капітал 2-го рівня):

а) резерви під стандартну заборгованість інших банків;

б) резерви під стандартну заборгованість клієнтів за кредитними операціями банку;

в) результат переоцінки статутного капіталу з урахуванням індексу девальвації чи ревальвації гривні;

г) результат переоцінки основних засобів;

д) прибуток поточного року;

е) субординований борг.

· амортизаційний фонд;

· спеціальні фонди і цільове фінансування;

· залучені ресурси;

· запозичені ресурси;

· кредиторська заборгованість;

· інші кошти, відображені в пасиві бухгалтерського балансу банку.

На основі балансу необхідно визначити суму:

· регулятивного капіталу банку, з розподілом на основний і додатковий капітал;

· суму залучених ресурсів;

· суму запозичених коштів.

Студент бере участь у заповненні форм розрахункової інформації.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  5. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  6. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  8. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  9. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  10. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  11. II. Організація і проведення спортивних походів
  12. II. Організація перевезень




Переглядів: 777

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальне ознайомлення з банківською установою | Грошові розрахунки за банківськими та клієнтськими операціями.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.