Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальне ознайомлення з банківською установою

Робочим місцем є юридичний відділ та відділ кадрів. Перед початком практики студенти знайомляться із становленням та розвитком банку.

На робочих місцях студенти вивчають:

· організаційну структуру банківської установи;

· головні завдання та функції банку;

· порядок створення, реєстрації і ліцензування банку;

· правове регламентування фінансово-господарської діяльності банку;

· регулювання банківської діяльності;

· основні завдання і функції структурних підрозділів банку;

· організація роботи та документообігу в структурних підрозділах банку.

На основі вивчення роботи цих структурних підрозділів складається схема організаційної структури банку.

В подальшому практика студентів проходить по філіях, відділах або секторах, відповідно до поставлених завдань.

 

Ознайомлення з інформаційною системою «Операційний день банку»

Робочим місцем є комп’ютерний центр (відділ) банку.

Студент з’ясовує: яке конкретно програмне забезпечення використовує банк для здійснення повного комплексу «Операційний день банку»; за якою конкретно моделлю консолідованого кореспондентського рахунку банк здійснює міжбанківські розрахунки.

На робочих місцях студенти вивчають:

· основні завдання структурного підрозділу, який забезпечує технічний бік здійснення банківських операцій;

· технологію використання АРМ основних операційних підрозділів банку: кредитного, депозитного, інвестиційного, валютного, розрахункового, каси, бухгалтерії;

· інструкцію при роботі з АРМ;

· вхідну та вихідну інформацію;

· системність використання АРМ;

· інструкцію користувача ПК при розв’язанні окремих задач;

· зв’язок з АРМ керівних працівників та установ;

· методику контролю за вирішенням завдань;

· ефективність використання програмного забезпечення «Операційний день банку» у роботі всієї системи банку.

Студент бере участь у:

· введенні вхідної інформації;

· виконанні відповідних завдань з використанням АРМ;

· аналізі одержаних результатів.

 


Читайте також:

  1. IV. Закріплення й узагальнення знань
  2. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  3. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  4. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  5. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  6. V.УЗАГАЛЬНЕНН І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НОВИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ.
  7. V.УЗАГАЛЬНЕНН І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НОВИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань.
  11. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  12. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 702

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проходження практики в банківських установах | Організація фінансової роботи банку та характеристика його фінансових ресурсів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.