Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація фінансової роботи в установі та характеристика її фінансових ресурсів.

Робочим місцем є фінансово-аналітична служба.

Студент з’ясовує, як саме організується фінансова робота в фінансовій установі, які структурні підрозділи виконують її і як з ними взаємодіють інші структурні підрозділи.

Студент вивчаєна практиці організацію фінансової роботи в установі, а саме: фінансове планування, оперативну фінансову роботу, контрольно-аналітичну роботу.

Студенту необхідно вивчити склад, структуру та порядок формування і руху фінансових ресурсів установи:

1. фактично сплачений зареєстрований статутний капітал;

2. дивіденди, що направлені на збільшення статутного капіталу; емісійні різниці; резервні фонди, що створюються згідно із законами України; загальні резерви, що створюються під невизначений ризик при проведенні фінансових операцій; прибуток минулих років.

3. результат переоцінки статутного капіталу з урахуванням індексу девальвації чи ревальвації гривні;

4. результат переоцінки основних засобів;

5. прибуток поточного року;

6. амортизаційний фонд;

7. спеціальні фонди і цільове фінансування;

8. залучені ресурси;

9. запозичені ресурси;

10. кредиторська заборгованість;

11. інші кошти, відображені в пасиві бухгалтерського балансу фінансової установи.

Студент бере участь у заповненні форм розрахункової інформації.

Грошові розрахунки за наданими фінансовими послугами та пов’язані з господарською діяльністю фінансової установи.

Робочим місцем є операційний відділ, комп’ютерний центр, бухгалтерія.

Студент з’ясовує, яким чином фінансова служба бере участь в організації грошових розрахунків.

Студент досліджує всю сукупність готівкових та безготівкових розрахунків. Він з’ясовує, в яких формах здійснюються безготівкові розрахунки, як вони відрізняються одна від одної в залежності від економічних особливостей контрагентів, способів платежу, організації документообігу. Він визначає особливості внутрішніх розрахунків, розрахунків з клієнтами та іншими установами як в Україні, так і за її межами.

Студент повинен проаналізувати роботу структурних підрозділів установи щодо грошових розрахунків в національній та іноземній валютах, а також розрахунки з державним бюджетом з податкових платежів, платежів у бюджетні та позабюджетні загальнодержавні цільові фонди та розрахунки з іншими фінансовими і не фінансовими установами і організаціями.

Студент бере участь у заповненні форм розрахункової інформації.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  5. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  6. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  8. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  9. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  10. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  11. II. Організація і проведення спортивних походів
  12. II. Організація перевезень




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст практики у фінансових установах | Прогнозування руху грошових ресурсів за пасивними та активними операціями фінансової установи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.