Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст практики у фінансових установах

Загальне ознайомлення з фінансовою установою

Робочим місцем є юридичний відділ та відділ кадрів. Перед початком практики студенти знайомляться із становленням та розвитком фінансової установи.

На робочих місцях студенти вивчають:

· організаційну структуру фінансової установи;

· головні завдання та функції фінансової установи;

· порядок створення, реєстрації і ліцензування фінансової установи;

· правове регламентування фінансово-господарської діяльності фінансової установи;

· регулювання діяльності фінансової установи;

· основні завдання і функції структурних підрозділів фінансової установи;

· організація роботи та документообігу в структурних підрозділах фінансової установи.

На основі вивчення роботи цих структурних підрозділів складається схема організаційної структури фінансової установи.

В подальшому практика студентів проходить по філіях, відділах або секторах, відповідно до поставлених завдань.

 

Ознайомлення інформаційно-комп’ютерною системою та спеціалізованим програмним забезпеченням фінансової установи.

Робочим місцем є комп’ютерний центр (відділ) фінансової установи.

Студент з’ясовує: яке конкретно спеціалізоване програмне забезпечення використовує фінансова установа у своїй діяльності.

Студент на практиці вивчає:

· основні завдання структурного підрозділу, який здійснює інформаційно-комп’ютерне забезпечення;

· наявність та технологію використання АРМ для здійснення основних фінансових операцій;

· інструкцію при роботі з АРМ;

· вхідну та вихідну інформацію;

· системність використання АРМ;

· інструкцію користувача ПК при розв’язанні окремих задач;

· зв’язок з АРМ керівних працівників та установ;

· методику контролю за вирішенням завдань;

· ефективність використання програмного забезпечення у роботі всієї системи фінансової установи.

Студент на практиці бере участь у:

· введенні вхідної інформації;

· виконанні відповідних завдань з використанням АРМ;

· аналізуванні результатів.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Короткий зміст
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проходження практики у фінансових установах | Організація фінансової роботи в установі та характеристика її фінансових ресурсів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.