Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Статутний фонд підприємства та порядок його формування.

Статутний фонд підприємства – це сукупність майнових (фінансових та речових) та інтелектуальних цінностей, які є постійним внеском його засновників в створене ними товариство з метою забезпечення його діяльності отримання на цій основі прибутків.

Порядок внесення та оцінка вкладів кожного засновника в статутний фонд визначаються засновницькими документами. Вартість майна при цьому оцінюють за цінами, що склалися на період заснування підприємства, або відповідно до угоди між засновниками.

Розмір статутного фонду для різних форм підприємств різний, так, для товариства з обмеженою відповідальністю він дорівнює 625 мінімальних заробітних плат, а для ВАТ 1250 мінімальних заробітних плат.

Згідно з Законом України “Про господарські товариства” до моменту реєстрації товариства кожен із засновників зобов’язаний внести не менше 30% вказаного в установчих документах вкладу і цей внесок повинен бути підтверджений документами, виданими банківською установою. На протязі календарного року з метою реєстрації підприємства всі засновники повинні повністю внести свій вклад в статутний фонд. У разі порушення цього положення замовник сплачує за час прострочення 10% річних з недонесеної суми.

Якщо засновник товариства виходить з нього, то йому виплачують вартість частини майна, пропорційну його долі та належну йому частину прибутку, одержаного товариством у поточному році до моменту виходу з нього учасника.

 

9. Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності.

Державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності здійснюють у виконавчому комітеті міської, районної (в місті) Ради народних депутатів за місцезнаходженням чи місце проживання суб’єктів підприємницької діяльності.

Для державної реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності – юридичної особи необхідні наступні документи:

1. Засновницька угода (нотаріально завірена);

2. Статут (нотаріально завірений);

3. Реєстраційна картка, заповнена у трьох примірниках, яка слугує водночас і заявою про державну реєстрацію;

4. Документ, що підтверджує оплату реєстраційного збору;

5. Документ, що підтверджує юридичну адресу;

6. Якщо одним із засновників є юридична особа, то тоді ще надається нотаріально завірена копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи.

При наявності всіх необхідних документів орган державної реєстрації повинен протягом 5 робочих днів з моменту надходження документів провести державну реєстрацію та видати заявникові свідоцтво та довідку дозвільну систему. Після державної реєстрації орган, що її проводив у десятиденний термі надає по одному екземпляру реєстраційної картки до Державної податкової інспекції та органу державної статистики. Суб’єкт підприємницької діяльності після державної реєстрації має право виготовити печатки та штампи в дозвільній системі, та повинен в 5-ти денний термін стати на облік в Державній податковій інспекції, органах державної статистики, пенсійному та інших фондах.

Після нотаріального засвідчення Статуту та Засновницької угоди суб’єкт підприємницької діяльності відкриває тимчасовий рахунок в банку, на який засновники вносять 30 % Статутного фонду. Після проведення державної реєстрації та надання в банк копії свідоцтва про державну реєстрацію, нотаріально засвідчених копій зареєстрованих засновницьких документів, копії документа про взяття підприємства на податковий облік, та копії документа про реєстрацію в органах пенсійного фонду, банк переводить тимчасовий розрахунковий рахунок в постійний і в триденний термін повідомляє про це податкову інспекцію.

 

 


Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  3. The peace – порядок
  4. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  5. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Автопідприємства вантажних автомобілів
  8. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  9. Активами торговельного підприємства
  10. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  11. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  12. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Засновницькі документи. | Припинення діяльності підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.