Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегічні цілі підприємства

Стратегічні цілі – це цілі вищого порядку підприємства. Стратегічні цілі „змушують замислитися над тим, що необхідно почати зараз, щоб зміцнити становище фірми і поліпшити показники роботи в довгостроковій перспективі” (Томи сон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент: Искуство разработки и реализации стратеги: Учебник для вузов: Пер. С англ.. – М.: Банки и биржи: ЮНИТИ 1998. – 576с, С. 17) та спрямовані на:

- забезпечення більш високих темпів зростання, ніж у середньому по галузі;

- збільшення частини ринку;

- підвищення якості продукції або послуг порівняно з конкурентами;

- досягнення низького рівня витрат;

- підвищення репутації (іміджу) підприємства.

Стратегічним цілям притаманні такі особливості, як позачасовий характер та складність кількісного вимірювання.

Систему стратегічних цілей підприємства можна представити:

 

Цілі підприємства реалізуються через вплив елементів потенціалу на об’єкти. Термін „потенціал” походить від латинського „potentia” і в перекладі означає „сила”. З точки зору стратегії підприємства потенціал визначається як джерела, можливості, засоби, що можуть бути використані для вирішення будь-яких завдань, визначення наявної мети, можливості окремої особи, суспільства, держави в будь-якій сфері. Стратегічний потенціал підприємства – можливості досягнення стратегічних цілей за рахунок ефективного використання ресурсів.

Цілі підприємства виконують наступні функції:

- виправдовують існування та законність організації;

- регулюють поведінку організації та її членів;

- сприяють розподілу відповідальності лише структурними підрозділами;

- зменшують невизначеність, сприяють пристосуванню до середовища;

- забезпечують основу для конструювання організації та взаємодію між окремими її системами.

Сукупність цілей підприємства характеризується конкретними показниками, що дає змогу виконувати вимогу вимірюванності.

До сукупності цілей підприємства відносяться:

1. Загальноекономічні цілі: рівень прибутків, рівень рентабельності, річний приріст прибутку, річний приріст доходу на акцію та інші.

2. Маркетингові цілі: загальний обсяг продаж, частка ринку, яку займає підприємство, приріст обсягу продаж, приріст частки ринку, рівень забезпеченості ресурсами, рівень цін.

3. Цілі виробництва: масштаб виробництва та динаміка приросту, рівень витрат, додана вартість та їх динаміка, рівень якості виробництва, впровадження нових методів виробництва, рівень диверсифікації, рівень ефективності.

4. Фінансові цілі :мінімізація податкового пресу, фінансова стабільність, оптимальна структура капіталу, динаміка обіговості капіталу, ціна акції, рівень дивідендів, приріст інвестицій.

5. Науково-технологічні цілі: технологічний рівень, розробка нової продукції, впровадження нових технологій, придбання патентів і ліцензій, адаптація „know-how” до умов виробництва.

6. Кадрові цілі: оптимальний рівень чисельності та структури персоналу, розвиток системи добору та прийому кадрів, підвищення кваліфікації та перекваліфікації кадрів, рівень продуктивності праці.

7. Організаційно-управлінські цілі: започаткування ефективних технологій управління, оптимізація часових характеристик для прийняття рішень, впровадження ефективних методів виробництва та управління.

Після проведення аналізу середовища, визначення цілей та стратегії підприємства необхідно сформувати (переформувати) його організаційну структуру у відповідності до намічених цілей.

 


Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  3. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автопідприємства вантажних автомобілів
  6. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  7. Активами торговельного підприємства
  8. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  9. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  10. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  11. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  12. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.




Переглядів: 11520

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі підприємства | Лінійна структура управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.