Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад 1

За даними таблиці побудувати ряди розподілу фермерських господарств:

1) за посівною площею зернових, утворивши чотири групи з рівними інтервалами.

№ гос. Посівна площа зернових, га. Урожайність зернових, ц/га. Кількість мінеральних добрив на 1 га, ц
2,7
1,2
3,0
1,6
1,8
1,5
2,8
1,5
2,1
2,6
2,1
2,6
2,4
2,2
2,7
1,9
3,2
1,3
2,5
1,7

Рішення :

1. Визначаємо розмір інтервалу: h =(133-93)/4 = 10 га

де h - розмір рівновеликого інтервалу;

Х mах, Х min - відповідно максимальне і мінімальне значення ознаки в досліджуваній сукупності;

n - число груп.

2. Визначаємо 4 рівні інтервали

Розрахунок інтервалу Інтервал
93+10=103 93 – 103
103+10=113 103 – 113
113+10=123 113 – 123
123+10=133 123 – 133

3. Будуємо допоміжну таблицю за посівною площею зернових:

Допоміжна таблиця Групування за посівною площею зернових

№ господарства Інтервал Посівна площа зернових, га Урожайність зернових, ц/га. Кількість мінеральних добрив на 1 га, ц
  1,2
  1,6
  2,6
93 - 103 2,6
  3,2
  1,3
  1,7
Разом : 14,2
  1,5
103 – 113 2,1
Разом : 3,6
  1,5
  2,1
113 - 123 2,2
  1,9
Разом : 7,7
  2,7
  3,0
  1,8
  2,8
123 - 133 2,4
  2,7
  2,5
Разом : 17,9
Всього : 43,4

4. Будуємо основну таблицю(макет)

Макет таблиці


Читайте також:

  1. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  4. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  5. Базові та прикладні класифікації
  6. В Додатку до диплома (приклад)
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  8. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  9. Вивчення прикладу СК: моніторинг дотримання положень КПК ООН з боку СК
  10. Визначення і приклади
  11. Виокремте з обраної програми концептуальну ідею, мету, наведіть 1-2 приклади форм і методів її реалізації.
  12. Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.




Переглядів: 413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розподіл родин по кількості дітей (дискретний ряд) | Групування господарств за посівною площею зернових, га.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.