Приклад 1
За даними таблиці побудувати ряди розподілу фермерських господарств:
1) за посівною площею зернових, утворивши чотири групи з рівними інтервалами.
№
гос.
| Посівна площа зернових, га.
| Урожайність зернових, ц/га.
| Кількість мінеральних
добрив на 1 га, ц
|
|
|
|
|
|
|
| 2,7
|
|
|
| 1,2
|
|
|
| 3,0
|
|
|
| 1,6
|
|
|
| 1,8
|
|
|
| 1,5
|
|
|
| 2,8
|
|
|
| 1,5
|
|
|
| 2,1
|
|
|
| 2,6
|
|
|
| 2,1
|
|
|
| 2,6
|
|
|
| 2,4
|
|
|
| 2,2
|
|
|
| 2,7
|
|
|
| 1,9
|
|
|
| 3,2
|
|
|
|
|
|
|
| 1,3
|
|
|
| 2,5
|
|
|
| 1,7
| Рішення :
1. Визначаємо розмір інтервалу: h =(133-93)/4 = 10 га
де h - розмір рівновеликого інтервалу;
Х mах, Х min - відповідно максимальне і мінімальне значення ознаки в досліджуваній сукупності;
n - число груп.
2. Визначаємо 4 рівні інтервали
№
| Розрахунок інтервалу
| Інтервал
|
| 93+10=103
| 93 – 103
|
| 103+10=113
| 103 – 113
|
| 113+10=123
| 113 – 123
|
| 123+10=133
| 123 – 133
| 3. Будуємо допоміжну таблицю за посівною площею зернових:
Допоміжна таблиця Групування за посівною площею зернових
№
| №
господарства
| Інтервал
| Посівна площа зернових, га
| Урожайність зернових, ц/га.
| Кількість мінеральних
добрив на 1 га, ц
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
| 1,2
|
|
| |
|
| 1,6
|
|
| |
|
| 2,6
|
|
| 93 - 103
|
|
| 2,6
|
|
| |
|
| 3,2
|
|
| |
|
| 1,3
|
|
| |
|
| 1,7
| Разом :
|
|
| 14,2
|
|
| |
|
| 1,5
|
|
| 103 – 113
|
|
| 2,1
| Разом :
|
|
| 3,6
|
|
| |
|
| 1,5
|
|
| |
|
| 2,1
|
|
| 113 - 123
|
|
| 2,2
|
|
| |
|
| 1,9
| Разом :
|
|
| 7,7
|
|
| |
|
| 2,7
|
|
| |
|
| 3,0
|
|
| |
|
| 1,8
|
|
| |
|
| 2,8
|
|
| 123 - 133
|
|
| 2,4
|
|
| |
|
| 2,7
|
|
| |
|
| 2,5
| Разом :
|
|
| 17,9
| Всього :
|
|
| 43,4
| 4. Будуємо основну таблицю(макет)
Макет таблиці
Читайте також: - IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
- Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
- Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
- Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
- Базові та прикладні класифікації
- В Додатку до диплома (приклад)
- В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
- В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
- Вивчення прикладу СК: моніторинг дотримання положень КПК ООН з боку СК
- Визначення і приклади
- Виокремте з обраної програми концептуальну ідею, мету, наведіть 1-2 приклади форм і методів її реалізації.
- Вільсон О. Г. Охорона праці в галузі (на прикладі будівництва). Навчальний посібник. – К.: «Основа». 2006. – 204 с.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|