Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінки рівня ризику.

 

Критеріями оцінки рівня ризику є:

- неприпустимий, або надмірний - характеризується винятково високим рівнем, що у більшості випадків приводить до негативних наслідків;

- небажаний, або гранично допустимий – це максимальний ризик, що не повинний перевищуватися, незалежно від очікуваного результату;

- припустимий з перевіркою, або прийнятний ризик - це такий рівень ризику, який суспільство може прийняти (дозволити), з огляду на техніко-економічні і соціальні можливості на даному етапі свого розвитку. Він поєднує технічні, економічні, соціальні і політичні аспекти і є визначеним компромісом між рівнем безпеки і можливостями його досягнення. Суть концепції прийнятного ризику полягає в бажанні створити настільки незначні небезпеки, які у даний момент може сприйняти суспільство;

- припустимий без перевірки, або знехтуваний - ризик має настільки низький рівень, що він знаходиться в межах припустимих відхилень природного рівня.

Основою для встановлення критеріїв оцінки ризику слугувало поєднання методик визначення серйозності і ймовірності небезпеки, яке представлено у таблиці 6.1.

Таблиця 6.1.

Матриця оцінки ризику (матриці ризиків небезпеки)

Частота, з якою відбувається подія Категорія небезпеки
І Катастрофічна ІІ Критична III Гранична IV Незначна
(А) Часто
(В) Вірогідно
(С) Час від часу
(D) Віддалено 1D 2D 3D 4D
(Е) Неймовірно
Індекс ризику небезпеки  
1А;1В;1С;2А;2В;3А Неприпустимий ( надмірний )
1D;2С;2D;3В;3С Небажаний ( гранично допустимий )
ІЕ;2Е;3D;3Е;4А;4В Припустимий з перевіркою ( прийнятний )
4С;4D;4Е Припустимий без перевірки ( знехтуваний )
           

Читайте також:

  1. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  2. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  3. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  4. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  5. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  6. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  7. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  8. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  12. VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 1826

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні підходи до визначення ризику. | Прийоми попереднього аналізу небезпек.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.