Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція № 6. Пожежі, заходи і засоби захисту

 

Мета – розглянути основи пожежної безпеки підприємств, установ, організацій; з’ясувати основні причини пожеж та небезпечні ішкідливі фактори, пов’язані з пожежами, проаналізувати їх негативний вплив на життєдіяльність людини.

Завдання –визначити структурно-функціональну схему державного управління пожежною безпекою у НС в Україні, надати уяву про системи попередження пожеж та системи пожежного захисту.

Очікувані результати -у результаті вивчення теми студент повинензасвоїти основні положення про пожежну безпеку і знати способи, засоби гасіння пожежі та правила поведінки.

План лекції:

Ø Основні поняття і терміни: Пожежа, горіння, самозаймання

Ø Основні причини пожеж та етапи їх розвитку.

Ø Небезпечні і шкідливі фактори, пов’язані з пожежами.

Ø Процес горіння ,його види та їх характеристика.

Ø Зони горіння, теплового впливу, задимлення, токсичності.

Ø Система пожежного захисту як комплекс методів, заходів та засобів, спрямованих на обмеження розповсюдження та локалізацію пожежі, виявлення пожежі, створення умов для ліквідації пожежі, захист людей і матеріальних цінностей.

Ø Способи і засоби гасіння пожежі.

Матеріали для обов’язкового вивчення:

Ø Матеріали лекції.

Ø Список обов’язкових для вивчення джерел:

1. Желібо Є.П., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: Підруч. – К.: Каравела, 2006. – С. 71–72.

2.Зеркалов Д.В. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник –К., «Основа», 2011, - С.240 -243.

3. Ю.С.Скобло, В.Г.Цапко, Д.І.Мазоренко, Л.М.Тіщенко. Безпека життєдіяльності: Навч.посіб. /За ред. В.Г.Цапка. 3-тевид. К.: Знання, 2004., С.162-164, 252-253,267-270.

 

Практичне заняття № 6

Правила поведінки при пожежах та перша медична

Допомога при опіках

Мета роботи – сформулювати необхідні вміння і навички поведінки при пожежах та для надання першої медичної допомоги потерпілим з опіками.

 


Читайте також:

  1. II. Загально-шкільні заходи
  2. II. Основні засоби
  3. III. Медико-відновлювальні засоби
  4. IX. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  5. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  6. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  7. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  8. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  9. PR-Заходи фармацевтичної фірми
  10. V Засоби навчання
  11. XIII. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  12. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
При аварії на АЕС чи передбачається евакуація з 30-ти кілометрової зони пішими колонами? | Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.