Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття.
Ø З’ясуйте і дайте характеристику у вигляді схеми основним причинам опіків, ураженням електричним струмом.
Ø Під час розгляду навчального матеріалу особливу увагу звернути на організаційні заходи допомоги та алгоритми надання першої медичної допомоги.
Основні контрольні запитання:
1. Що таке термічні опіки?
2. Характеристика ступенів опіків.
3. Правила визначення площі опіку (правило долоні, правило дев’яток).
4. Перша медична допомога при термічних опіках.
Матеріали для обов’язкового вивчення:
Ø Матеріали лекції.
Ø Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни « Безпека життєдіяльності» / Укладачі: В.П.Матейчик, Г.Ф.Гусєв – К. НТК, 2013.
Ø Практикум з нормативної навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» / Укладачі : Г.Ф.Гусєв, П.І.Чуваєв, Г.В.Харькова, Г.М.Харамда, С.Т.Сусло, Т.М.Пальчик, В.І. Зюзюн – за ред. В.П.Матейчика. – К. НТУ, 2013 – 114 с.
Ø Гусєв Г.Ф., Сусло С.Т. Безпека життєдіяльності: Перша медична допомога у екстремальних ситуаціях. Навчальний посібник, К: НТУ, 2008 – С. 62-71.
Ø Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни безпека життєдіяльності / Укладачі С.Т. Сусло, Г.Ф. Гусєв. – К. НТУ, 2009. – С.32-40.
Завдання для практичного заняття:
1. Опрацювати теоретичні відомості практичного заняття та рекомендовану літературу за темою.
2. Зробити аналіз ситуаційної задачі, оволодіти “правилом дев'ятки”, скласти план першої медичної допомоги.
Робота 1. Розв’язати ситуаційну задачу:
Внаслідок загоряння і вибуху каністри з бензином чоловік отримав опік обличчя і передньої частини тулуба. потерпілий різко збуджений, на обличчі є розкриті пухирці, на передній частині грудної клітки – щільна темна кірка, на ділянці живота – розкриті пухирці".
Завдання для самостійної роботи студентів:
1. Створити навчальний алгоритм однієї з небезпек, пов’язаних із пожежею та структурно-логічну схему її вивчення.
2. Розробити план евакуації з приміщення (квартира житлового будинку,кімната гуртожитку,навчальна аудиторія).