Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тест для контролю засвоєння матеріалу теми: «Правила поведінки при пожежах та перша медична допомога при опіках»

6.1. Опіки – ушкодження тканин організму, що виникає внаслідок місце­вої дії високої температури, а також хімічних речовин, електричного струму або іонізуючого опромінення, характеризуються такими симп­томами (ознаками), зокрема (вкажіть їх):

а) синюшне забарвлення шкіри на ушкодженій ділянці;

б) почервоніння шкіри;

в) припухлість, відчуття печіння;

г) різкий біль у ділянці серця;

д) утворення пухирців на ушкодженій ділянці шкіри;

е) утворення струпу на опіковій поверхні та драглистих рубців;

ж) пошкодження не тільки шкіри, а й м’язів, кісток, сухожилля.

6.2. Вкажіть послідовність дій долікарської допомоги при опіках:

а) не порушуючи цілісності шкіри, зрізати навколо опіку пошкоджений одяг;

б) припинити дію високої температури на тіло людини;

в) дати постраждалому 1–1,5 таблетки анальгіну або іншого знеболюючого препарату, теплого чаю або сольового розчину;

г) накласти на опікову поверхню суху асептичну пов’язку. Якщо частина одягу прилипла до рани, то пов’язку накла­дають поверх неї.

6.3. При глибоких опіках (3-4 ступеню) перша допомога складається з таких дій:

а) промити водою;

б) негайно охолодити обпечену поверхню;

в) помастити олією;

г) проколоти пухирі;

д) накласти асептичну пов’язку.

 

6.4. При термічному опіку вражене місце (пухирі) можна змастити та накласти стерильну пов’язку:


а) соняшниковою олією;

б) будь яким жиром;

в) спиртом;

г) розчином оцту;

д) розчином солі або соди.


 

6.5. При хімічному опіку (лугом) вражене місце:

а) не промивають, тільки накладають стерильну пов’язку;

б) промивають тільки у воді;

в) промивають у воді та дуже слабким розчином борної, оцтової, лимонної кислоти;

г) промивають у воді та дуже слабким слабим розчином соди.

 

6.6. При хімічному опіку (кислотою) вражене місце:

а) не промивають, тільки накладають стерильну пов’язку;

б) промивають тільки у воді;

в) промивають у воді та дуже слабким розчином борної, оцтової, лимонної кислоти;

г) промивають у воді та дуже слабким слабим розчином соди.

 

На скільки ступенів поділяються опіки в залежності від глибини ураження?


а) на два ступеня;

б) на три ступеня;

в) на чотири ступеня;

г) на п'ять ступенів.


 

У чому полягає перша допомога при невеликих за площею термічних і електричних опіках першого або другого ступенів?

а) поливати уражені ділянки тіла струменем холодної води або обкласти снігом на 15 - 20 хвилин;

б) змазати обпечені ділянки шкіри маззю, жиром, маслом або вазеліном;

в) присипати обпечені ділянки шкіри питною содою або крохмалем;

розкрити пухирі;

г) розрізати ножицями і обережно зняти одяг з обпеченої ділянки;

д) накласти на обпечені ділянки шкіри стерильну пов'язку.

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 708

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рекомендації щодо підготовки до практичного заняття. | Як треба діяти при хімічних опіках?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.