МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Соціологічний метод визначення ризикуСоціологічний метод визначення ризику ґрунтується на системі методологічних, методичних та організаційно-технічних заходів, пов'язаних між собою єдиною метою: отримання достовірних даних про явище або процес, які вивчаються, для їх наступного використання щодо зменшення небезпеки життю людини. Цей метод визначення ризику по суті є статистичним дослідженням, яке містить чотири етапи: - підготовку дослідження; - збір первинної соціологічної інформації; - підготовку зібраної інформації та її опрацювання на ЕОМ; - аналіз опрацьованої інформації, формулювання висновків та рекомендацій. Перший етап Складання плану та розробка програми дослідження. Мета дослідження: Визначення притаманних явищу закономірностей та зв'язків цього явища з іншими. Розробка заходів щодо зниження впливу несприятливих чинників, на здоров'я, життєдіяльність людини. Розробка заходів щодо впровадження результатів роботи в практику безпеки життєдіяльності. Розробка заходів щодо оптимізації послуг із забезпечення безпеки життєдіяльності. Завдання дослідження: перелік конкретних досліджень, результати яких сприятимуть досягненню мети (визначення впливу різних чинників на людину, обсягу затрат на засоби та заходи забезпечення життєдіяльності людини у різних ситуаціях). Об'єкт спостереження: сукупність осіб чи явищ, носіїв необхідної інформації. Одиниця спостереження: окрема особа, окреме явище - елементи об'єкта, яким притаманні ознаки, що підлягають обліку. Організаційні елементи: фінансування, терміни виконання, виконавці, асистенти тощо. Методи (види) дослідження: 1. Теоретичні основи безпеки життєдіяльності 31 - за часом: поточні і одиничні; - за ступенем охоплення: суцільні й вибіркові; - за способом збору інформації: безпосередня реєстрація, опитування, анкетування. Програма дослідження Статистичне спостереження: 1. В облікові документи (карти, картки, анкети, журнали) вносять ознаки, критерії досліджуваних чинників, явищ, процесів. 2. Розробка та зведення у макети, таблиці: (проста, групова, комбінована). 3. Статистичний аналіз: вибір похідних величин та методик опрацювання даних. Реєстрація, збір даних: - заповнення облікових документів; - поточний контроль реєстрації. Зведення і формування даних: - контроль документів; - шифрування даних; - поділ на групи; - підрахунок по групах. Групування ознак: - типологічне (описові, якісні); - варіаційне (кількісні ознаки). Зведення і заповнення таблиць. Обчислення похідних величин. Графічне зображення отриманих даних. Четвертий етап Статистичний аналіз. Інтерпретування та порівняння даних: - з нормативами, стандартами, середніми рівнями, допустимими значеннями, - у динаміці. Читайте також:
|
||||||||
|