Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В результаті вивчення цього розділу Ви повинні знати,

· причини виникнення, загальну характеристику та класифікацію надзвичайних ситуацій;

· принципи та засоби захисту населення в умовах надзвичайних

ситуацій;

· основні положення Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру;

· порядок дії адміністрації, персоналу та населення при виникненні надзвичайних ситуацій;

· правовий режим надзвичайного стану;

· порядок організації ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій; види уражень організму людини;

· послідовність дій при наданні першої долікарської допомоги;

· комплектацію аптечки першої допомоги;

· підручні засоби для надання першої допомоги;

· правила зупинення кровотечі та обробки ран;

· правила і порядок дій при виведенні людини з непритомного стану

та стану клінічної смерті.

На основі набутих знань Ви повинні вміти:

· ідентифікувати тип ситуації та оцінити рівень небезпеки;

· визначати профілактичні заходи попередження надзвичайних ситуацій;

· обґрунтовувати ймовірність прояву небезпечних факторів у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

· застосовувати засоби індивідуального захисту; :

· звільняти потерпілого від дії електричного струму, вогню та з-під обвалів;

· рятувати утопаючих та надавати їм першу допомогу;

· зупиняти кровотечі та здійснювати обробку ран;

· накладати шини при переломах;

· виводити людину з непритомного стану та стану клінічної смерті;

· здійснювати штучне дихання та проводити непрямий масаж серця.

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Запобігання надзвичайним ситуаціям та організація усунення їх негативних наслідків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.038 сек.