МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)Студенти мають знати з курсів біології та анатомії етапи ембріогенезу, типи яйцеклітин, види запліднення, типи дроблення в залежності від будови яйцеклітин, способи гаструляції, особливості ембріогенезу ланцетника та птахів.
Завдання для самостійної праці під час підготовки до заняття 4.1. Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття:
4.2. Теоретичні питання до заняття: 1. Етапи ембріогенезу. Типи яйцеклітин. 2. Запліднення, види запліднення. 3. Дроблення: визначення, типи дроблення в залежності від типу яйцеклітини. 4. Гаструляція: визначення, способи гаструляції. 5. Ембріогенез ланцетника: - тип яйцеклітини; - будова морули і бластули; - тип гаструляції, утворення бластопора та гастроцелі; - утворення зародкових листків; - формування нервової трубки, хорди та кишкової трубки. 6. Ембріогенез птахів: - тип яйцеклітини, характер запліднення та дроблення зиготи; - утворення дискобластули; - утворення епібласта і гіпобласта; - утворення первинної смужки, первинної борозенки, первинного вузлика, первинної ямки; - формування нервової трубки, хорди та кишкової трубки; - утворення тулубової та амніотичної складок; - утворення позазародкових органів та їх функціональне значення.
4.3. Практичні роботи (завдання), які виконуються на занятті: 1. За встановленою формою проводиться вивчення та замалювання препаратів: а) первинна смужка (зародок курки, 16 годин інкубації);забарвлення гематоксиліном та еозином. Об.40, ок.7; б) соміти, хорда, нервова трубка зародка курки; забарвлення гематоксиліном та еозином. Об.40, ок.7; в) тулубова та амніотична складки зародка курки; забарвлення гематоксиліном та еозином. Об.40, ок.7; 2. Проводиться вивчення електронних мікрофотографій: (Рис.68,86. И.В.Алмазов, Л.С.Струков. Атлас по гістології та ембріології. М. ., Медицина, 1978.).
Зміст теми: Структурно-логічна схема: Ембріологія - наука про закономірності розвитку зародка. Вона вивчає той період індивідуального розвитку, що триває від моменту запліднення до народження. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|